Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Myling: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Okej så jag skrev till killen jag gillar att jag gillar honom. BRAVE!! hur gick det Ellerhur! Va modigt och bra! Du får säga hur det går Han har inte svarat ännu... Har typ panik just nu och dör inombords hela tiden D: usch då 7 nov, 2013 20:46 |
|
Ginny00
Elev |
Har skuldkänslor över att jag inte hinner med att logga in ordentligt på Mugglis. Förlåt.
Men jag har fem kommande prov på två veckor, musikalrep x3 där varje rep är drygt 3 timmar, föreställningar nästa helg, och Stockholm om två veckor. And my mind is exploding and i think i'm relapsing. Spoiler: Tryck här för att visa! 7 nov, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
Känner att jag behöver någon att uggla med om allt möjligt.
7 nov, 2013 23:02 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Vad fan har jag gjort. Om det finns någon som tar emot en antagligen ganska lång uggla så skulle det vara guld värt. Vill få ur mig allting, en gång för alla, men det är vissa saker jag inte vill skriva "åt alla" (inte så att jag inte litar på alla, men det känns bättre privat). Förresten, ni alla är helt underbara, och jag ber om ursäkt att jag antagligen är väldigt jobbig när jag håller på, men deal with it. ♥ Du verkar ha fått en del svar, men jag vill ändå att du ska veta att du ALLTID kan skriva till mig om det är något ♥ *kram* ![]()
7 nov, 2013 23:04 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känner att jag behöver någon att uggla med om allt möjligt. Here I am, just for you 7 nov, 2013 23:05 |
|
Cindy
Elev |
Jag vet inte vad jag gör med mitt liv längre.
Spoiler: Tryck här för att visa! Skulle gärna vilja uggla med någon om det är ok, bara förbered dig på ett långt meddelande.
8 nov, 2013 14:57 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Cindy: Jag vet inte vad jag gör med mitt liv längre. Spoiler: Tryck här för att visa! Skulle gärna vilja uggla med någon om det är ok, bara förbered dig på ett långt meddelande. Kör darling 8 nov, 2013 14:59 |
|
Ginny00
Elev |
LunaLovegood1 Cindy
Hej, jag vill hemskt gärna veta hur det är med er och jag vet inte om jag kan hjälpa men jag kan försöka. ♥ 8 nov, 2013 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cindy: Jag vet inte vad jag gör med mitt liv längre. Spoiler: Tryck här för att visa! Skulle gärna vilja uggla med någon om det är ok, bara förbered dig på ett långt meddelande. Du får jättegärna uggla mig om du känner för det ♥ 8 nov, 2013 17:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 8 kl. 19:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cindy: Jag vet inte vad jag gör med mitt liv längre. Spoiler: Tryck här för att visa! Skulle gärna vilja uggla med någon om det är ok, bara förbered dig på ett långt meddelande. Du får skicka en uggla om du vill! Kram♥ 8 nov, 2013 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen