Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Dini99: God natt (ska inte gå och lägga mig Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: God eftermiddag Skrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: GODKVÄLL, angenämt att träffas GODKVÄLL ALLIHOPA. nej jag skoja men... Tjenamors! Godmorgon ^^ God förmiddag. 3 jun, 2012 21:49 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: God natt (ska inte gå och lägga mig Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: God eftermiddag Skrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: GODKVÄLL, angenämt att träffas GODKVÄLL ALLIHOPA. nej jag skoja men... Tjenamors! Godmorgon ^^ God förmiddag. God midnatt! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 jun, 2012 21:50 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Dini99: God...lunchtidSkrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: God natt (ska inte gå och lägga mig Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: God eftermiddag Skrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: GODKVÄLL, angenämt att träffas GODKVÄLL ALLIHOPA. nej jag skoja men... Tjenamors! Godmorgon ^^ God förmiddag. God midnatt! 3 jun, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag är värkligen rädd om mina saker, haha.
Ska på läger på Tisdag. Har suttit här två timmar och skrivit fler papper fulla med saker som jag har packat med/ska packa med. Så när jag är sista dagen där kan jag gå igenom listan och se om jag har med allt x] Så gör jag alltid för att inte tappa bort någonting när jag är borta på resa/läger... 3 jun, 2012 21:57 |
|
Seriously
Elev |
Borde gå och lägga mig... :3
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 3 jun, 2012 22:34 |
|
Mintpastill
Elev |
Sitter med nudlarna jag värmt upp från igår kväll och undrar varför jag inte är intelligent och lägger mig?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 3 jun, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Nån som vill uggla eller nått?
3 jun, 2012 22:57 |
|
Knizzlare
Elev |
Nu är jag vaken fast jag verkligen inte borde igen, jag har inte ens lagt fram kläder till imorgon och jag har ingen jävla aning om vart mina idrottskläder är
![]()
3 jun, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Jag lyckades nyss tappa min mobil på min näsa. FUUUUUU
3 jun, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag lyckades nyss tappa min mobil på min näsa. FUUUUUU HAHA 3 jun, 2012 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen