Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
PotterHunger - nejmengudförlåt för att jag är så efter, hade inte direkt väntat mig att någon skulle skriva om mig. Tack!
12 jul, 2012 21:04 |
|
TacosPanda
Elev |
12 jul, 2012 21:12 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Ni är grymma på att duellera Tony The Joker och Miss D Malfoy! Det är kul att köra mot er :} Tack, detsamma! ♥ Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 12 jul, 2012 21:13 |
|
Tony The Joker
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Ni är grymma på att duellera Tony The Joker och Miss D Malfoy! Det är kul att köra mot er :} Tack Razmus T Möller 12 jul, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge en komlimang till:
AlexZz-Super kul att rolla med! Min engelska vän! ♥ Cara Riddle-Också kul att rolla med!♥ PansyParkinson♥-Vet inte varför... Men hon känns som en sådan bra person! ♥ 12 jul, 2012 21:17 |
|
AlexZz
Elev |
12 jul, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
Kate Malfoy: Åh, tack fina du! ♥
12 jul, 2012 21:24 |
|
TacosPanda
Elev |
12 jul, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
TacosPanda: Naw fina du! En komplimang till dig också ♥
12 jul, 2012 21:26 |
|
TacosPanda
Elev |
12 jul, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen