Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OMR! ♥♥ James, james, JAMES säger ajg bara... Okej Oliver är sjukt snygg han med, men James.. åhh ♥ James Phelps aka Fred Weasley = The man in my dreams ♥ haha ja ser inte skillnad på dom på den här bilden ;O 22 okt, 2011 20:21 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMR! ♥♥ James, james, JAMES säger ajg bara... Okej Oliver är sjukt snygg han med, men James.. åhh ♥ James Phelps aka Fred Weasley = The man in my dreams ♥ haha ja ser inte skillnad på dom på den här bilden ;O Oliver är han med svarta skjortan ♥ ![]() ännu en helt otrolig bild på dem ♥♥ ![]()
22 okt, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMR! ♥♥ James, james, JAMES säger ajg bara... Okej Oliver är sjukt snygg han med, men James.. åhh ♥ James Phelps aka Fred Weasley = The man in my dreams ♥ haha ja ser inte skillnad på dom på den här bilden ;O Oliver är han med svarta skjortan ♥ ![]() ännu en helt otrolig bild på dem ♥♥ OLIVER ÄR MIN ♥ åååå såå snygga ♥ 22 okt, 2011 23:23 |
|
Anapneo
Elev |
23 okt, 2011 00:01 |
|
Borttagen
|
^
Han ansikte är lite mindre runt än vad James är 23 okt, 2011 09:12 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Han ansikte är lite mindre runt än vad James är Jaop...och om man ändå inte ser skillnad kan man chansa att han med mörkare tröja är Oliver xD Fart jag ser oftast skillnad på dem ![]() ehe ♥♥♥♥ och förresten jag läser HBP och nu när dem kommit till Hogwarts är det ju inte alls samma stämning där utan Fred och George D: dem skulle säkert liva upp det även om Voldie var tillbaka... ![]()
23 okt, 2011 09:19 |
|
Disa
Elev |
Är de inte enäggstvillingar xD? Jag ser absolut ingen skillnad på dem!
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 23 okt, 2011 10:00 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Disa: Är de inte enäggstvillingar xD? Jag ser absolut ingen skillnad på dem! jo, det är dem, haha xD det är ganska svårt att se skillnad på dem, men, jaa,jag kan se skillnad xD ♥♥ ![]()
23 okt, 2011 10:10 |
|
Anapneo
Elev |
23 okt, 2011 10:47 |
|
Borttagen
|
HAHAHA ååh, bilden! ♥ det ser ut som att dom leker ormar eller något xD
23 okt, 2011 11:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen