The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida_accio
Elev |
Skrivet av Linn Lumos: Ok Lycka Till! Proud to be a Hufflepuff! 14 jan, 2017 10:26 |
|
Borttagen
|
Vad gör alla?
14 jan, 2017 10:26 |
|
Linn Lumos
Elev |
14 jan, 2017 10:28 |
|
Ida_accio
Elev |
Ja jätte! Vi måste träffas oftare! Proud to be a Hufflepuff! 14 jan, 2017 10:31 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av Ida_accio: Ja jätte! Vi måste träffas oftare! Ja 14 jan, 2017 10:33 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Velleity: Får jag joina? (Eller vad man säger) Jag skulle vilja vara anställd på våning 9 Skicka gärna uggla och berätta om dig själv!
14 jan, 2017 10:51 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Kan man vara både Auror och chef för säkerhetskontoret? Jag känner att jag inte gör så mycket.
Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 jan, 2017 11:10 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Velleity: Får jag joina? (Eller vad man säger) Jag skulle vilja vara anställd på våning 9 Skicka gärna uggla och berätta om dig själv! Okej ![]()
14 jan, 2017 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Georgetown: Jag godkänner denna regel!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Umi: Bara en fråga angående val av ny minister. Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck? Georgetown Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder? Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va? Nej. Godkänner du det förslaget alexander andreasson? Då räknas det här som min första mandatperiod. Hur långtid är en Mandat period? 14 jan, 2017 11:25 |
|
Umi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Jag godkänner denna regel!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Umi: Bara en fråga angående val av ny minister. Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck? Georgetown Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder? Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va? Nej. Godkänner du det förslaget alexander andreasson? Då räknas det här som min första mandatperiod. Hur långtid är en Mandat period? 6 månader enligt förstasidan Är nu aktiv på Umiety ist 14 jan, 2017 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen