Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] The Ministry of Magic

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

1 2 3 ... 116 117 118 ... 267 268 269
Användare Inlägg
Ida_accio
Elev

Avatar


Skrivet av Linn Lumos:
Ok

Lycka Till!

Proud to be a Hufflepuff!

14 jan, 2017 10:26

Borttagen

Avatar


Vad gör alla?

14 jan, 2017 10:26

Linn Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av Ida_accio:
Skrivet av Linn Lumos:
Ok

Lycka Till!


Tack. Det var kul igår

14 jan, 2017 10:28

Ida_accio
Elev

Avatar


Skrivet av Linn Lumos:
Skrivet av Ida_accio:
Skrivet av Linn Lumos:
Ok

Lycka Till!


Tack. Det var kul igår

Ja jätte! Vi måste träffas oftare!

Proud to be a Hufflepuff!

14 jan, 2017 10:31

Linn Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av Ida_accio:
Skrivet av Linn Lumos:
Skrivet av Ida_accio:
Skrivet av Linn Lumos:
Ok

Lycka Till!


Tack. Det var kul igår

Ja jätte! Vi måste träffas oftare!


Ja

14 jan, 2017 10:33

boknörd_
Elev

Avatar


Skrivet av Velleity:
Får jag joina? (Eller vad man säger)
Jag skulle vilja vara anställd på våning 9


Skicka gärna uggla och berätta om dig själv!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F203760481%2Foriginal.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FAbYxDs20DECQw%2Fgiphy.gif

14 jan, 2017 10:51

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Kan man vara både Auror och chef för säkerhetskontoret? Jag känner att jag inte gör så mycket.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

14 jan, 2017 11:10

Velleity
Elev

Avatar


Skrivet av boknörd_:
Skrivet av Velleity:
Får jag joina? (Eller vad man säger)
Jag skulle vilja vara anställd på våning 9


Skicka gärna uggla och berätta om dig själv!


Okej

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fdff636f21bb88c6a27fdf4bae06e3be8%2Ftumblr_inline_nt7i2hbNYe1tqgo91_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmrwgifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2FYoure-Just-As-Sane-As-I-Am-Luna-In-Harry-Potter-Gif.gif

14 jan, 2017 11:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Umi:
Bara en fråga angående val av ny minister.
Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck?

Georgetown


Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder?

Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va?


Nej. Godkänner du det förslaget alexander andreasson? Då räknas det här som min första mandatperiod.
Jag godkänner denna regel!!

Hur långtid är en Mandat period?

14 jan, 2017 11:25

Umi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Umi:
Bara en fråga angående val av ny minister.
Fins det någon gräns för hur många mandat man får sitta i sträck?

Georgetown


Nej. Någon sådan gräns har vi inte, men vi kanske borde ha en. Vad sägs om två eller fyra mandatperioder?

Två låter bra, men jag antar att man får sitta som vicepresident efter den tiden, regeln inefattar inte det va?


Nej. Godkänner du det förslaget alexander andreasson? Då räknas det här som min första mandatperiod.
Jag godkänner denna regel!!

Hur långtid är en Mandat period?



6 månader enligt förstasidan

Är nu aktiv på Umiety ist

14 jan, 2017 11:26

1 2 3 ... 116 117 118 ... 267 268 269

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

Du får inte svara på den här tråden.