the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Hade jag varit ond så hade jag dödat dig fort och även alls människor för onda vampyrer hatar människor " sa Isac och tänkte på sin tvillingbror som verkligen hatade människor över allt annat.
19 nov, 2015 11:31
|
|
Borttagen
|
"åh um okej" sa Theodore och började att tänka lite
19 nov, 2015 11:31
|
|
Borttagen
|
Du ska vara glad att det är jag som delar rum med dig och inte min bror tänkte Isac
19 nov, 2015 11:47
|
|
Borttagen
|
"Så um du kommer alltså inte att döda mig?"frågade Theodore osäkert.
19 nov, 2015 11:56
|
|
Borttagen
|
" Nej har mina begränsningar på hur mycket blod jag får ta från de jag kan ta blod ifrån " sa Isac
19 nov, 2015 12:05
|
|
Borttagen
|
"kan ta från?" frågade Theodore lite osäkert
19 nov, 2015 12:07
|
|
Borttagen
|
" Låt säga såhär kan bara ta blod från de som har Blodtyp 0 " sa Isac.
19 nov, 2015 13:27
|
|
Borttagen
|
"åh...vänta här nu lite..." sa Theodore då han kom på att han var blod typ 0
19 nov, 2015 15:47
|
|
Borttagen
|
" ta det lungt som jag sa har begränsningar på hur mycket jag får ta " sa Isac han tog högst 3 dl blod han drack inte så mycket mer.
19 nov, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
"ja men inte från mig" sa Theodore bestämt.
19 nov, 2015 15:50
|
Du får inte svara på den här tråden.