Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Alla vände sig och stirrade på Sanna i stället innan Wee bröt tystnaden.
"Okej. Jag fattar ingenting." Hon skakade på sig och ställde sig bredvid Diego som hade varit tyst fram till nu.
-Wee-
Diego reste sig häftigt upp, grimaserade och satte sig på knä och tog fram en vacker stor rubinröd diamant.
"Wee Andromeda Smith. Vill du gifta dig med mig?" Han såg in i mina ögon.
13 nov, 2013 20:55
|
|
Borttagen
|
Jag hindrade mitt hysteriska fnitter genom att pressa handen för munnen och lyssnade uppmärksamt. Det här var något jag inte väntat mig.
13 nov, 2013 20:57
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på honom.
"Öh... Diego? Jag vet inte....jag älskar dig och så, men jag vill gärna ha lite tid att tänka på och så?"
13 nov, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag ryckte på axlarna och satte mig i soffan en aning sårat. Men jag visade det inte.
13 nov, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
"Vad....bra..." Mumlade jag förvirrat och gick iväg.
13 nov, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag såg efter henne, lutade mig sen tillbaka och satte på Tvn.
-Sanna-
Jag skyndade efter Wii.
13 nov, 2013 21:05
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på bron.
-Will-
Jag satte mig bredvid Diego.
13 nov, 2013 21:06
|
|
Borttagen
|
Jag gick tvekande fram och satte mig predvid henne. Jag öppnade munnen men stängde den sen igen
13 nov, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
-Wee-
Jag tittade upp på henne.
"Hej." Jag log lite.
13 nov, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
13 nov, 2013 21:12
|
Du får inte svara på den här tråden.