Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 116 117 118 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alla vände sig och stirrade på Sanna i stället innan Wee bröt tystnaden.
"Okej. Jag fattar ingenting." Hon skakade på sig och ställde sig bredvid Diego som hade varit tyst fram till nu.

-Wee-

Diego reste sig häftigt upp, grimaserade och satte sig på knä och tog fram en vacker stor rubinröd diamant.
"Wee Andromeda Smith. Vill du gifta dig med mig?" Han såg in i mina ögon.

13 nov, 2013 20:55

Borttagen

Avatar


Jag hindrade mitt hysteriska fnitter genom att pressa handen för munnen och lyssnade uppmärksamt. Det här var något jag inte väntat mig.

13 nov, 2013 20:57

Borttagen

Avatar


Jag stirrade på honom.
"Öh... Diego? Jag vet inte....jag älskar dig och så, men jag vill gärna ha lite tid att tänka på och så?"

13 nov, 2013 20:58

Borttagen

Avatar


-Diego-

Jag ryckte på axlarna och satte mig i soffan en aning sårat. Men jag visade det inte.

13 nov, 2013 20:59

Borttagen

Avatar


"Vad....bra..." Mumlade jag förvirrat och gick iväg.

13 nov, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


Jag såg efter henne, lutade mig sen tillbaka och satte på Tvn.

-Sanna-

Jag skyndade efter Wii.

13 nov, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


Jag satte mig på bron.

-Will-

Jag satte mig bredvid Diego.

13 nov, 2013 21:06

Borttagen

Avatar


Jag gick tvekande fram och satte mig predvid henne. Jag öppnade munnen men stängde den sen igen

13 nov, 2013 21:08

Borttagen

Avatar


-Wee-

Jag tittade upp på henne.
"Hej." Jag log lite.

13 nov, 2013 21:09

Borttagen

Avatar


"Hej..."
Mumlade jag.

13 nov, 2013 21:12

1 2 3 ... 116 117 118 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.