Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan stannar vid ett rum och går in. "Kommer du?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 21:05 |
|
Vildvittra
Elev |
"Okej?" säger hon mer frågande, men kommer med in, hade hon varit här förr?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 21:08 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan har gått in i filmrummet och ler lite. "Du tycker väl om att vara här.." säger han lite osäkert.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 21:09 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo, klart jag gör?" ler hon med ett litet frågande tonfall, vad hade han tänkt sig nu då?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 21:27 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Du sa någonstans lugnt och det är lugnt här." säger han och sätter sig ner.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 21:31 |
|
Vildvittra
Elev |
"Sant." sa hon och la sig ner på en av sofforna och gäspade stort och sträckte på sig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 21:38 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ler lite mot henne. "Jag kan vara avslappnad.." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 21:46 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo du säger det." ler hon mjukt, "Kom då, soffan är stor nog åt två." flinar hon glatt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 21:52 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan sätter sig ner brevid henne men ser lite obekväm ut, han verkar fortfarande inte känna att situationen är okej.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 21:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon ler lite, men ser att han känner sig obekväm. "Trodde att en kille som du var van vid förhållanden och liknande." log hon mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 22:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen