Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag är också en stor multishipper. 8D Orkar inte hitta alla mina ships, som jag skrivit ner någonstans, men I'm pretty sure det är kring 25-30 eheh. :'D
8 feb, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
La isla bonita was so freakin' hot! Ofc är originalet bättre men åh Ricky och Nayas röster tillsammans ♥
8 feb, 2012 18:24 |
|
Celebikai
Elev |
8 feb, 2012 19:00 |
|
Bl0b
Elev |
Skrivet av Celebikai: Michael på tv11 om en timme : D Det avsnittet va så bra :'D 8 feb, 2012 19:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: La isla bonita was so freakin' hot! Ofc är originalet bättre men åh Ricky och Nayas röster tillsammans ♥ Det numret var ungefär det enda jag gillade i dagens avsnitt. tyckte inte alls om det här avsnittet. Men så var förra så sjukt awesome!
8 feb, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Efter Heart så kommer jag dö :3
8 feb, 2012 20:11 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
8 feb, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Alla Brittana shippers kommer vara döda .___.
8 feb, 2012 21:09 |
|
Ginnyy
Elev |
Åh Michael-avsnittet var så bra! Det var definitivt vad jag behövde just nu! Avsnittet påminner om allt som fick mig att älska Glee från första början. Funderar på att skita i att jag låste till skolan imorgon och sitta uppe och kolla på det hela natten!
8 feb, 2012 21:15 |
|
Ida S
Lärare |
Spoiler: Tryck här för att visa! "we live together, and harry does all the cooking." 8 feb, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen