The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Majis; Egentligen har Rick inte ändrat mycket där heller Rädd för påfåglar? Jag tycker de är VACKRA! ♥ Kanske inte mycket, men han har ändrat Påfåglar är jättefina, mn är rädd för dom xD Det var så att när jag var liten var jag på nått som hette blomstergården och där kunde man gå in i en inhängnan där de hade sjur och då var det några påfåglar där. Men då jag gick in dit ville jag gå och hitta ett djur att klappa. Jag stod i hörnet och helt plötsligt vände sig den stora påfågeln mot mig. Han spärrade upp sina stjärtfjädrar och började hua sig. Sedan började han typ "skrika" och gick närmare och närmare mig. Tillslut hade han satt fast mig i ett hörn och han var så läskig så jag fick panik osv och papap var tvungen att lyfta ur mig xD När man är liksom fem år elleer så och en påfågel håller på att klämma in en i ett hörn när man har klausterfobi och den skriker på ett läskigt sätt och går fram mot en som om den skulle hioppa på en blir man såklart lite rädd xD I alla fall jag bev det! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 12:37 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Okej, jag tycker vi avslutar denna "han-har-ändrat"-diskussionen XD
Usch vad läskigt! :O Jag är livrädd för insekter... ![]()
20 aug, 2012 12:44 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Okej, jag tycker vi avslutar denna "han-har-ändrat"-diskussionen XD Usch vad läskigt! :O Jag är livrädd för insekter... Varför? JA, inte så himla kul xD Men usch! Insekter är heller inte så himmla roliga xD Igår var jag på Öland och då när mamma och jag åt kroppkakor så typ kom fem getingar till oss och flög runt maten och badade i min sylt! Haha, inte kul xD Insekter är inte alltid så rolig.... *Host, host* Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 12:48 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Bara för att alla ska säga vad dom är rädda för så är jag rädd för fjärilar, och jag är allvarlig.
Men jag måste sluta läsa era spoilar xD Får massa information som jag inte ska veta än typ
20 aug, 2012 12:53 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Bara för att alla ska säga vad dom är rädda för så är jag rädd för fjärilar, och jag är allvarlig. Men jag måste sluta läsa era spoilar xD Får massa information som jag inte ska veta än typ Hur kommer det sig? Är det när du ser dom jättenära och inte vingarna? Då är som inte så... *host* vackara... *host* Jag förstår dig! JAg brukar också läsa spoilers som jag inte borde xD Haha! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 12:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Jessica Tonks: Bara för att alla ska säga vad dom är rädda för så är jag rädd för fjärilar, och jag är allvarlig. Men jag måste sluta läsa era spoilar xD Får massa information som jag inte ska veta än typ Hur kommer det sig? Är det när du ser dom jättenära och inte vingarna? Då är som inte så... *host* vackara... *host* Jag förstår dig! JAg brukar också läsa spoilers som jag inte borde xD Haha! Nej xD Jag kan bara inte komma nära dom innomhus, dom känns så läskiga O.O
20 aug, 2012 12:58 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Gå inte FÖR off topic nu, demigods
SPOILER FÖR ER SOM INTE LÄST TITANERNAS FÖRBANNELSE! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
20 aug, 2012 13:07 |
|
Majis
Elev |
^
Den blev ju jättefin! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
JAG SKA VARA MED
20 aug, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
jag har läst fyra första trodde det var alla i pj
20 aug, 2012 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen