Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fenix
7 okt, 2012 21:53 |
|
Majis
Elev |
Jag har en dålig fråga!
Tycker du Neville och Luna skulle blivit ett par vilket dom blev i filmen, men inte i böckerna... skulle du vilja att de var ett par? (Knäpp fråga, men jaja Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 okt, 2012 06:39 |
|
Borttagen
|
Hmmm,kanske,men Ginny ♥ Neville är bäst,se bara i fyran
8 okt, 2012 07:32 |
|
Borttagen
|
Ja!
=sant!8 okt, 2012 07:36 |
|
tjejigadia
Elev |
8 okt, 2012 07:58 |
|
Lisen563
Elev |
nej, shippar Nevil och Hannah
8 okt, 2012 11:14 |
|
Linisa
Elev |
ginny och neville
8 okt, 2012 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Linisa: ginny och neville Jaaaa Geville power 8 okt, 2012 14:59 |
|
amanda1104
Elev |
=♥Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 okt, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
JAA!!
8 okt, 2012 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

=sant!

Mugglarportalen