Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha nej för jag känner mig så strange xD men va?? Du är inte strange! men allvarligt, ni är bland de snällaste jag vet ♥ Och då menar jag allvar, man blir så glad av att prata med er! ♥ 8 jul, 2012 15:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jo xDSkrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha nej för jag känner mig så strange xD men va?? Du är inte strange! men allvarligt, ni är bland de snällaste jag vet ♥ Och då menar jag allvar, man blir så glad av att prata med er! ♥ tack ♥ ![]()
8 jul, 2012 15:26 |
|
Celest Gaunt
Elev |
8 jul, 2012 15:31 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
8 jul, 2012 15:56 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Åh! :3 Vad glad jag blir! ♥♥♥ STOOOR kram till dig med! ♥ Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 8 jul, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo xDSkrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha nej för jag känner mig så strange xD men va?? Du är inte strange! men allvarligt, ni är bland de snällaste jag vet ♥ Och då menar jag allvar, man blir så glad av att prata med er! ♥ tack ♥ You're not strange! 8 jul, 2012 16:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha jo du skulle bara veta Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo xDSkrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha nej för jag känner mig så strange xD men va?? Du är inte strange! men allvarligt, ni är bland de snällaste jag vet ♥ Och då menar jag allvar, man blir så glad av att prata med er! ♥ tack ♥ You're not strange! ![]()
8 jul, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo du skulle bara veta Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo xDSkrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha nej för jag känner mig så strange xD men va?? Du är inte strange! men allvarligt, ni är bland de snällaste jag vet ♥ Och då menar jag allvar, man blir så glad av att prata med er! ♥ tack ♥ You're not strange! Av det jag har sett är du inte det minsta strange. Punkt. 8 jul, 2012 16:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha om du säger det så ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo du skulle bara veta Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha jo xDSkrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha nej för jag känner mig så strange xD men va?? Du är inte strange! men allvarligt, ni är bland de snällaste jag vet ♥ Och då menar jag allvar, man blir så glad av att prata med er! ♥ tack ♥ You're not strange! Av det jag har sett är du inte det minsta strange. Punkt. ![]()
8 jul, 2012 16:50 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 8 jul, 2012 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen