myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
(Jag har inte skrivit något här på länge. Kanske för att inte så mycket händer på myHogwarts nu.)
Från myHogwarts facebook: "OFFICIAL: Due to excessive bugs after converting to a new server, myHogwarts will not open until our public launch in June when the new site is released. We apologize for the inconvenience."
9 maj, 2012 22:53 |
|
LauraTree
Elev |
En fråga: är myHogwarts gratis?
2 jun, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan?
2 jun, 2012 18:50 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan? När jag försöker så står det att sidan är stängd fram tills att de öppnar den för alla ![]() ![]()
2 jun, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan? När jag försöker så står det att sidan är stängd fram tills att de öppnar den för alla Åhhhh, Pottermore-style.... XD 2 jun, 2012 18:54 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan? När jag försöker så står det att sidan är stängd fram tills att de öppnar den för alla Åhhhh, Pottermore-style.... XD Haha, förhoppningsvis inte ![]() ![]()
2 jun, 2012 18:55 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av J-star Black: Samma här, men det står på hemsidan att den ska öppna för alla i början på juni, alltså typ nu!Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan? När jag försöker så står det att sidan är stängd fram tills att de öppnar den för alla Hoppas bara det inte skjuts upp lika länge som Pottermore gjorde... 2 jun, 2012 18:56 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag måste tyvärr göra dig besviken då. myHogwarts har nämligen skrivit på sin facebook: "Hi everyone! We'd like to announce that we plan to launch myHogwarts to everyone in the later end of June. We will post when we can release more information."Skrivet av J-star Black: Samma här, men det står på hemsidan att den ska öppna för alla i början på juni, alltså typ nu!Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan? När jag försöker så står det att sidan är stängd fram tills att de öppnar den för alla Hoppas bara det inte skjuts upp lika länge som Pottermore gjorde...
2 jun, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cirklar: Skrivet av LauraTree: Jag måste tyvärr göra dig besviken då. myHogwarts har nämligen skrivit på sin facebook: "Hi everyone! We'd like to announce that we plan to launch myHogwarts to everyone in the later end of June. We will post when we can release more information." Skrivet av J-star Black: Samma här, men det står på hemsidan att den ska öppna för alla i början på juni, alltså typ nu!Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan? När jag försöker så står det att sidan är stängd fram tills att de öppnar den för alla Hoppas bara det inte skjuts upp lika länge som Pottermore gjorde... Pottermore all over again som sagt.... 2 jun, 2012 19:03 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av LauraTree: Jag måste tyvärr göra dig besviken då. myHogwarts har nämligen skrivit på sin facebook: "Hi everyone! We'd like to announce that we plan to launch myHogwarts to everyone in the later end of June. We will post when we can release more information." Skrivet av J-star Black: Samma här, men det står på hemsidan att den ska öppna för alla i början på juni, alltså typ nu!Skrivet av Borttagen: Jag har inte varit inne där på länge, har bara inte blivit av...Man kanske skulle besöka sidan? När jag försöker så står det att sidan är stängd fram tills att de öppnar den för alla Hoppas bara det inte skjuts upp lika länge som Pottermore gjorde... Typiskt också... 2 jun, 2012 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen