Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rymdkonungen
Elev |
Jag vill inte att du ska vara kär i mig. Vill inte. Vad ska jag säga om du frågar chans på mig?Vill inte såra dig. Vill inte säga nej. Men jag är kär i en annan. Du är snäll. Men jag är inte kär tillbaka.
tycker Rymdkonungen... 3 apr, 2013 16:42 |
|
.Ginny.
Elev |
Jag vet inte vad jag ska säga till dig, Alex sa att du gillade mig innan jul och nu vet jag inte - för "tyvärr" gillar inte jag dig, så ledsen för att du är olyckligt kär men jag kan inte låtsas. Ska inte göra det svårare för dig...
_SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
3 apr, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
Jag. Är. Inte. Dum. I. Hela. Jävla. Huvudet.
3 apr, 2013 18:50 |
|
Katla
Elev |
HÅLL KÄFTEN FÖR I HELVETE ÅH AMJHWEFKL
♏︎ 3 apr, 2013 18:51 |
|
dillen99
Elev |
Var du tvungen att gå på samma bio som mig fast med en annan tjej?! Fattar du hur jag mådde under kärleksstunderna?
Nej det klart, du har inget hjärta att säga som det e till mig så jag vet inget! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 5 apr, 2013 18:45 |
|
dillen99
Elev |
Sålänge du är sådär bitchig mot allt och alla i klassen/hela skolan så tänker jag inte ge ett skit, det borde du har klart för dig!
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 5 apr, 2013 22:15 |
|
Dumbledore1
Elev |
5 apr, 2013 22:16 |
|
themarauder
Lärare |
Bara för att mamma sover kan jag inte berätta för henne att vår hund Lily är SÅ SÖT JUST NU. Hon har lagt sig på rygg i soffan med huvudet på min huvudkudde.. Och så snarkar hon!! =D
=) - just like themarauder 6 apr, 2013 00:12 |
|
.Ginny.
Elev |
Hey u! Jag har gått vidare nu, så sluta besöka mina drömmar och skicka mig meddelanden. Jag är less på att inte kunna gå vidare men inte heller kunna gå tillbaka och fixa det. Så med dessa orden är det över: Hej då!
_SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
6 apr, 2013 10:42 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Dumbledore1: Snälla alla i min klass sluta reta/mobba mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sägdetsägdetsägdet! Det är så fel som det kan bli om någon tror den är tuff genom att trycka ner någon annan. Det är inteinteinte rätt! tycker Rymdkonungen... 6 apr, 2013 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen