ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelin
Elev |
Att jag hatar Harry Potter filmerna
och har bara sett 4 ! erkänn! 27 feb, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag inte har sett Dödselikerna än
ERKÄNN! 27 feb, 2011 21:54 |
|
padfoot
Elev |
Jag erkänner att jag egentligen borde plugga SO nu, men orkar inte så jag sitter på mugglis istället
ERKÄNN!! Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 28 feb, 2011 17:59 |
|
Katla
Elev |
Jag erkänner att jag tycker Draco Malfoy är supersnygg...
ERKÄNN!!! ♏︎ 28 feb, 2011 19:01 |
|
Soz
Elev |
Jag erkänner att jag är asbäst på att gömma saker! Okej, i alla fall till kort små 6 åringar.
ERKÄNN! Sherlockian, Whovian etc. 28 feb, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag också är bra på gömma saker t.ex Jag köpte två paket milka choklad när jag va i österrike oxh tog hem för jag skulle ge de te min kompis. Sedan när hon dagen efter jag kommit hem skulle ge henne det ( hon visste inget) hittade jag inte. Idag dagen efter då jag letade hittar det i en julstrumpa på mitt rum xD
ERKÄNN! 28 feb, 2011 21:03 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag såg på HPDHP1 igår, och den svenska textningen på filmfix (tror sidan hette så) sög drakbollar.
ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 feb, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag blev förkyld på mugglisträffen
ERKÄNN! 1 mar, 2011 00:35 |
|
Peeves
Elev |
Jag erkänner att jag precis åt en chokladboll.
ERKÄNN! Watch out for Peeves He will get you... 1 mar, 2011 11:26 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag ätit godis till frukost två dagar i rad. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen