Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Ingen sömn för min del. Det funkar inte :o
3 jun, 2012 02:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LtCmdrJimmy: Ingen sömn för min del. Det funkar inte :o Kan du inte somna eller blir det inte bra om du sover? 3 jun, 2012 02:42 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LtCmdrJimmy: Ingen sömn för min del. Det funkar inte :o Kan du inte somna eller blir det inte bra om du sover? Jag kan inte somna 3 jun, 2012 02:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LtCmdrJimmy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LtCmdrJimmy: Ingen sömn för min del. Det funkar inte :o Kan du inte somna eller blir det inte bra om du sover? Jag kan inte somna Jobbigt... Jag brukar typ alltid gå in i någon slags sömsvacka på sommaren, men i år har det inte varit så farligt, nu är det självvalt. 3 jun, 2012 02:47 |
|
Dini99
Elev |
GODKVÄLL ALLIHOPA.
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 jun, 2012 21:40 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Dini99: GODKVÄLL, angenämt att träffas GODKVÄLL ALLIHOPA. nej jag skoja men... Tjenamors! 3 jun, 2012 21:45 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: GODKVÄLL, angenämt att träffas GODKVÄLL ALLIHOPA. nej jag skoja men... Tjenamors! Godkväll! Så vad gör alla? ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 jun, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2012 21:46 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: God eftermiddag Skrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: GODKVÄLL, angenämt att träffas GODKVÄLL ALLIHOPA. nej jag skoja men... Tjenamors! Godmorgon ^^ 3 jun, 2012 21:48 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: God eftermiddag Skrivet av LauraTree: Skrivet av Dini99: GODKVÄLL, angenämt att träffas GODKVÄLL ALLIHOPA. nej jag skoja men... Tjenamors! Godmorgon ^^ God förmiddag. "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 jun, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen