Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tack så mycke kate Malfoy! dsm!
11 jul, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: pansyparkinson♥ omg, TACK ♥ I love ya! ♥ 11 jul, 2012 11:32 |
|
Tova
Elev |
Misslollo du skiver ricktigt bra novelller
you can take a student from Hogwarts, but never Hogwarts from a student!
11 jul, 2012 11:40 |
|
Lordlollo
Elev |
11 jul, 2012 17:38 |
|
ginny_ginny
Elev |
11 jul, 2012 17:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
love you ♥ speech! 11 jul, 2012 19:21 |
|
Ingis
Elev |
PotterHunger
*generad* Öh... *letar efter mitt tal men kommer på att jag inte skrivit nåt* Tack. Kan jag börja med då. Tack. ♥ Och jag tänker än en gång säga att du skriver så otroligt sjuuukt bra! Jag vill aldrig sluta läsa, precis som när jag läser HP och HG. Du skriver som en... som en... SOM EN SUZANNE COLLINS, kvinna!!! Och att själva du är så... liksom... MAN BLIR SÅ FÄST VID DIG! ♥ Du är så jäkla awesome på alla sätt! ♥ ![]() ![]()
11 jul, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Savi: åh, tack finis! ♥
kinshaw: men asså herregud, tack! ♥ Det är typ ett år sen vi började snacka med varandra tror jag, i mitten på juli ungefär. Tyvärr har jag varit ganska oaktiv här och det ångrar jag stort! Jag skickar iväg ett meddelande till dig nu på direkten! ^^ (Jag såg inte att ni hade nämt mig förrän nu, mitt internet är väldigt segt och jag har inte alls varit aktiv på mugglis på senaste tiden :s) 12 jul, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Meglio Tack! Jag måste få säga detsamma om dig. Och jag tror aldrig jag sa det, men ditt förslag om ev. återträff i Örebro lät väldigt fint, jag hoppas det ändå det kan ske någon gång även om inte NärCon är med i bilden längre!
12 jul, 2012 19:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
12 jul, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen