Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Planerat att träna dubbelpass. Känner hur foten inte vill.
AHHHHHG 6 nov, 2013 18:02 |
|
Elma00
Elev |
6 nov, 2013 20:35 |
|
Ginny00
Elev |
så så mycket prov
så så mycket stress jag dör 6 nov, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jinx Haha du får ragga upp grundarna för rugby turneringarna och få dem på er sida Spoiler: Tryck här för att visa! Hej världens flumigaste svar men jag är trött D: Hahah, ja jag vet att du har sagt det! Det var någon gång på 70-talet va? Ja det borde det ha varit =) 6 nov, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Okej så jag skrev till killen jag gillar att jag gillar honom. BRAVE!! hur gick det 6 nov, 2013 21:47 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Okej så jag skrev till killen jag gillar att jag gillar honom. BRAVE!! hur gick det Ellerhur! Va modigt och bra! Du får säga hur det går 6 nov, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
7 nov, 2013 00:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Vad fan har jag gjort.
Om det finns någon som tar emot en antagligen ganska lång uggla så skulle det vara guld värt. Vill få ur mig allting, en gång för alla, men det är vissa saker jag inte vill skriva "åt alla" (inte så att jag inte litar på alla, men det känns bättre privat). Förresten, ni alla är helt underbara, och jag ber om ursäkt att jag antagligen är väldigt jobbig när jag håller på, men deal with it. ♥
7 nov, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Okej, jag har en kompis som jag just nu tycker är bullshit rent utsagt. Inte att det är konstigt eller så när vi ses, då har vi hur roligt som helst och hon kallar mig sin bästa vän vilket stör mig något enormt, för hon har ALDRIG tid. Jag har bett henne höra av sig och istället hör hon av sig till en annan, som jag också känner. Jag satt nu och övervägde att ta bort henne från facebook och kom på mig själv med att det är ganska låg nivå att bara kasta bort någon utan att ge någon förklaring. Men jag tycker liksom att jag har uttryckt förr att vi hörs för lite. I get it, hon har pojkvän nu och spenderar mycket tid med honom... men hur svårt skall det vara, man måste liksom investera i relationer, annars dör dem ut. Fy, blir så ledsen på henne. 7 nov, 2013 16:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Vad fan har jag gjort. Om det finns någon som tar emot en antagligen ganska lång uggla så skulle det vara guld värt. Vill få ur mig allting, en gång för alla, men det är vissa saker jag inte vill skriva "åt alla" (inte så att jag inte litar på alla, men det känns bättre privat). Förresten, ni alla är helt underbara, och jag ber om ursäkt att jag antagligen är väldigt jobbig när jag håller på, men deal with it. ♥ Om du fortfarande behöver någon att uggla så kan du uggla mig!
7 nov, 2013 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen