Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av Borttagen: Ja, men jag kan inte sova. Brukar somna 4 halv 5 på helger.. Skrivet av Borttagen: Jag sitter och skriver, tänker och tittar på fina bilder. Borde nog sova faktisktttt Det borde nog allihop egentligen... Oops. JAg med, kompisar sov över här igår/idag och vi somnade ca fyra. JAg gjorde en tatuering då! ![]()
3 jun, 2012 01:24 |
|
luckyBella
Elev |
3 jun, 2012 01:26 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av luckyBella: HEJ. Här sitter jag i mörkret och fangirlar. Kan inte sova pga feels. Vad gör ni då? :3 Är inne på did you know tumblr och hittade en rolig did you know ![]()
3 jun, 2012 01:32 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av luckyBella: HEJ. Här sitter jag i mörkret och fangirlar. Kan inte sova pga feels. Vad gör ni då? :3 Är inne på did you know tumblr och hittade en rolig did you know OMG AHAHAHA! xD Rätta takter Mozart, rätta takter! Hittade denna på tumblr. Det är allt jag säger. http://www.youtube.com/watch?v=V3fUIAbCiXU
3 jun, 2012 01:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luckyBella: HEJ. Här sitter jag i mörkret och fangirlar. Kan inte sova pga feels. Vad gör ni då? :3 Vad fangirlar du? 3 jun, 2012 01:46 |
|
expelliarmus
Elev |
Har funderat på en sak. Hur säger man när man är kille och göra samma sak som enligt tjejerna är "fangirling" o_O
..."fanboyar" eh, lät inte så bra!
3 jun, 2012 01:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Har funderat på en sak. Hur säger man när man är kille och göra samma sak som enligt tjejerna är "fangirling" o_O ..."fanboyar" eh, lät inte så bra! Jag tänkte också på det för typ två dagar sedan! Min hjärna tyckte att det var för mycket att processa. Fanguya? Fanboya? Fanmana? Fanlada? Fanbloka? Gaaaaaah, det går ju inte!!!!!!!!!! 3 jun, 2012 01:58 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Har funderat på en sak. Hur säger man när man är kille och göra samma sak som enligt tjejerna är "fangirling" o_O ..."fanboyar" eh, lät inte så bra! Jag tänkte också på det för typ två dagar sedan! Min hjärna tyckte att det var för mycket att processa. Fanguya? Fanboya? Fanmana? Fanlada? Fanbloka? Gaaaaaah, det går ju inte!!!!!!!!!! AHHAHAHA dina förslag ♥333 nej men alltså, hur säger man? För att återkomma till alla diskussioner om hen, "fanhenna"
3 jun, 2012 02:00 |
|
Borttagen
|
^
Undrar varför Hanna Montana dök upp i mitt huvud... O_o Gosh, jag är för trött för detta egentligen. 3 jun, 2012 02:03 |
|
expelliarmus
Elev |
3 jun, 2012 02:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen