Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1167 1168 1169 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Incendio
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Incendio
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m5skk1IDs71ro2d43.gif
Alltså behöver jag ens säga nåt? Trots alla perioder då det enda jag gör är att klaga på allt och alla är du kvar, finns du där för mig. När jag mår dåligt finns du där, när jag mår bra finns du där. Och jag älskar dig för det, du är ovärderlig. Alla filmkvällar, promenader, skypenätter, alla listor vi aldrig färdigställer.. Jag älskar dig, punkt. Du är världsbäst. Och tack för smset igår, you made me cry.


Älskade du, THIS made me cry.
Du tog orden ur munnen på mig, verkligen.
Jag är så obeskrivligt glad att få ha dig vid min sida. Herregud, vad skulle jag ta mig till utan dig?
När vi är med varandra kanske vi inte har så kul hela tiden, men jag mår ändå som bäst då.

Jag älskar dig.♥

10 jul, 2012 19:45

Celest Gaunt
Elev

Avatar


PansyParkinson♥ Underbara du! Tack! ♥

10 jul, 2012 20:04

Clementin
Elev

Avatar


PotterHunger- Tack så mycket, och GRATTIS TILL MASTER OF DEATH! 8D

10 jul, 2012 21:03

Minidjuret
Elev

Avatar


PansyParkinson♥- (Lite sen nu, men men)
Tack så mycket och det samma om dig! ♥ ^^

10 jul, 2012 21:12

MissFniss
Elev

Avatar


PansyParkinson♥- Men du är ännu mer jätteawesome♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

10 jul, 2012 22:15

Borttagen

Avatar


Celest Gaunt: Du är också underbar! ♥

Minidjuret: Äsch, jag bryr mig inte om att du kanske inte svarade på direkten, det viktigaste är att du svarar! ♥ ÅH TACK! ♥ Du är... helt underbart snäll och fin och söt! ♥

MissFniss: NO! :O ♥

10 jul, 2012 22:34

Borttagen

Avatar


Jag vill ge en komplimang till Cave Trouble. Du är en väldigt trevlig prick som är lätt att tycka om och komma överens med. Du är lugn och trygg och sansad och genuin och det tycker jag är väldigt fint.

Chokladkakan förtjänar också en komplimang tycker jag. Du är rackarns kul att snacka med. En sån person som är intresserad av allt och ingenting och det mesta där emellan och har en genomtänkt input på mycket. I approve.

10 jul, 2012 22:43

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


pansyparkinson♥ omg, TACK ♥

speech!

11 jul, 2012 00:19

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar

+1


PotterHunger: Det är jag som ska säga tack! ♥

11 jul, 2012 09:32

harrypotter87
Elev

Avatar


ni på mugglis är bara bäst

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2uzs7yv.jpg

11 jul, 2012 09:39

1 2 3 ... 1167 1168 1169 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.