Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Incendio ![]() Alltså behöver jag ens säga nåt? Trots alla perioder då det enda jag gör är att klaga på allt och alla är du kvar, finns du där för mig. När jag mår dåligt finns du där, när jag mår bra finns du där. Och jag älskar dig för det, du är ovärderlig. Alla filmkvällar, promenader, skypenätter, alla listor vi aldrig färdigställer.. Jag älskar dig, punkt. Du är världsbäst. Och tack för smset igår, you made me cry. Älskade du, THIS made me cry. Du tog orden ur munnen på mig, verkligen. Jag är så obeskrivligt glad att få ha dig vid min sida. Herregud, vad skulle jag ta mig till utan dig? När vi är med varandra kanske vi inte har så kul hela tiden, men jag mår ändå som bäst då. Jag älskar dig.♥ 10 jul, 2012 19:45 |
|
Celest Gaunt
Elev |
PansyParkinson♥ Underbara du! Tack! ♥
10 jul, 2012 20:04 |
|
Clementin
Elev |
PotterHunger- Tack så mycket, och GRATTIS TILL MASTER OF DEATH! 8D
10 jul, 2012 21:03 |
|
Minidjuret
Elev |
PansyParkinson♥- (Lite sen nu, men men)
Tack så mycket och det samma om dig! ♥ ^^ 10 jul, 2012 21:12 |
|
MissFniss
Elev |
10 jul, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Celest Gaunt: Du är också underbar! ♥
Minidjuret: Äsch, jag bryr mig inte om att du kanske inte svarade på direkten, det viktigaste är att du svarar! ♥ ÅH TACK! ♥ Du är... helt underbart snäll och fin och söt! ♥ MissFniss: NO! :O ♥ 10 jul, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge en komplimang till Cave Trouble. Du är en väldigt trevlig prick som är lätt att tycka om och komma överens med. Du är lugn och trygg och sansad och genuin och det tycker jag är väldigt fint.
Chokladkakan förtjänar också en komplimang tycker jag. Du är rackarns kul att snacka med. En sån person som är intresserad av allt och ingenting och det mesta där emellan och har en genomtänkt input på mycket. I approve. 10 jul, 2012 22:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
pansyparkinson♥ omg, TACK ♥
speech! 11 jul, 2012 00:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
PotterHunger: Det är jag som ska säga tack! ♥
11 jul, 2012 09:32 |
|
harrypotter87
Elev |
11 jul, 2012 09:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen