vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter i morfars bil och väntar på min lillasyster
4 apr, 2012 14:03 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
4 apr, 2012 14:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av mine: Sitter i klassrummet och lyssnar på Med några av mina klasskompisar och dom är stolta att kunna hela låtenXD Den var ju skit bra ju XD 4 apr, 2012 17:15 |
|
Neaa94
Elev |
njuter av looooov
4 apr, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Sitter vid datorn och tänker.
4 apr, 2012 17:18 |
|
-Patronus-
Elev |
4 apr, 2012 17:19 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av mine: Sitter i klassrummet och lyssnar på Med några av mina klasskompisar och dom är stolta att kunna hela låtenXD Den var ju skit bra ju XD Hahaha ja den var ju verkligen Skit bra, men att ha den på högsta ljud i klassrummet när man har digitala tavlor eller tavlor man kan använda internet på och högst ljud är inte kulXD 4 apr, 2012 17:19 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av mine: Sitter i klassrummet och lyssnar på Med några av mina klasskompisar och dom är stolta att kunna hela låtenXD Den var ju skit bra ju XD Hahaha ja den var ju verkligen Skit bra, men att ha den på högsta ljud i klassrummet när man har digitala tavlor eller tavlor man kan använda internet på och högst ljud är inte kulXD åherregud, kommer ihåg när min lillebror gick runt och sjöng på den hela tiden:/ En hemsk plåga;P ![]() ![]()
4 apr, 2012 17:22 |
|
Emmasmiley
Elev |
sitter vid datorn och skriver det här ochlyssnar på "Dear Prim".
"So roar, be fearless, and go chase those dreams" - Stana Katic 4 apr, 2012 17:26 |
|
PerfectFreak
Elev |
4 apr, 2012 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen