Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
10 jul, 2012 16:45 |
|
Allizonzki
Elev |
10 jul, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Incendio
![]() Alltså behöver jag ens säga nåt? Trots alla perioder då det enda jag gör är att klaga på allt och alla är du kvar, finns du där för mig. När jag mår dåligt finns du där, när jag mår bra finns du där. Och jag älskar dig för det, du är ovärderlig. Alla filmkvällar, promenader, skypenätter, alla listor vi aldrig färdigställer.. Jag älskar dig, punkt. Du är världsbäst. Och tack för smset igår, you made me cry. 10 jul, 2012 16:53 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
PotterHunger:
♥10 jul, 2012 16:53 |
|
PotterHunger
Elev |
Tack detsamma ♥ ♥ ♥
Läs min profil för info... 10 jul, 2012 17:14 |
|
EMELESEL
Elev |
PotterHunger
Me gosh O__O "otroligt snäll och hysteriskt komisk." Are you kidding me? Haha, tack så otroligt mycket, och detsamma på dig! C: Jag känner ju inte direkt dig så jättebra, men du är en awesome mugglis!! Vi ska vinna 50/50 mugglis games! 10 jul, 2012 17:27 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av EMELESEL: OFC! PotterHunger Me gosh O__O "otroligt snäll och hysteriskt komisk." Are you kidding me? Haha, tack så otroligt mycket, och detsamma på dig! C: Jag känner ju inte direkt dig så jättebra, men du är en awesome mugglis!! Vi ska vinna 50/50 mugglis games! Läs min profil för info... 10 jul, 2012 17:28 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av EMELESEL: OFC! PotterHunger Me gosh O__O "otroligt snäll och hysteriskt komisk." Are you kidding me? Haha, tack så otroligt mycket, och detsamma på dig! C: Jag känner ju inte direkt dig så jättebra, men du är en awesome mugglis!! Vi ska vinna 50/50 mugglis games! ![]() 10 jul, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
MissFniss: Du är jätteawesome! ♥
10 jul, 2012 17:34 |
|
MissLollo
Elev |
10 jul, 2012 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen