Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1166 1167 1168 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


lumos1: Så säger jag också alltid :s

4 nov, 2013 22:26

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
lumos1: Så säger jag också alltid :s

Och på nåt sätt är det värsta att alla alltid tror på en.
Ja Lucy som är så glad och positiv, varför skulle hon ha några problem?

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

4 nov, 2013 22:30

Waters
Elev

Avatar


ibland mår jag illa för att jag känner mig så jävla ensam
och jag vill inte känna så här för jag älskar mina vänner men ibland känns det som om de inte bryr sig om mig eller struntar i mig med flit
ärligt talat vet jag inte

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m0fon1egnG1r81lryo2_500.gif

4 nov, 2013 22:54

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Waters:
ibland mår jag illa för att jag känner mig så jävla ensam
och jag vill inte känna så här för jag älskar mina vänner men ibland känns det som om de inte bryr sig om mig eller struntar i mig med flit
ärligt talat vet jag inte

Mitt tips är att fråga dem, kanske är de inte medvetna om att de sårar dig?

4 nov, 2013 22:57

Waters
Elev

Avatar


Skrivet av Hapo:
Skrivet av Waters:
ibland mår jag illa för att jag känner mig så jävla ensam
och jag vill inte känna så här för jag älskar mina vänner men ibland känns det som om de inte bryr sig om mig eller struntar i mig med flit
ärligt talat vet jag inte

Mitt tips är att fråga dem, kanske är de inte medvetna om att de sårar dig?

jaao fast de kommer typ börja försvara sig och komma med ursäkter och det orkar jag inte med
men tack ändå! : )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m0fon1egnG1r81lryo2_500.gif

4 nov, 2013 23:00

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Waters:
Skrivet av Hapo:
Skrivet av Waters:
ibland mår jag illa för att jag känner mig så jävla ensam
och jag vill inte känna så här för jag älskar mina vänner men ibland känns det som om de inte bryr sig om mig eller struntar i mig med flit
ärligt talat vet jag inte

Mitt tips är att fråga dem, kanske är de inte medvetna om att de sårar dig?

jaao fast de kommer typ börja försvara sig och komma med ursäkter och det orkar jag inte med
men tack ändå! : )

Jag menar inte att du ska konfrontera dem, mer att bara berätta hur du känner. Och då kanske det visar sig att de inte visste vad de gjorde mot dig, och kanske bättrar sig? Försök säga det på ett snällt sätt, även om det kan vara svårt när man är arg.
Sorry om jag bara kommer här och säger vad du ska göra eller så, men jag vill bara hjälpa :3

4 nov, 2013 23:03

Waters
Elev

Avatar


Skrivet av Hapo:
Skrivet av Waters:
Skrivet av Hapo:
Skrivet av Waters:
ibland mår jag illa för att jag känner mig så jävla ensam
och jag vill inte känna så här för jag älskar mina vänner men ibland känns det som om de inte bryr sig om mig eller struntar i mig med flit
ärligt talat vet jag inte

Mitt tips är att fråga dem, kanske är de inte medvetna om att de sårar dig?

jaao fast de kommer typ börja försvara sig och komma med ursäkter och det orkar jag inte med
men tack ändå! : )

Jag menar inte att du ska konfrontera dem, mer att bara berätta hur du känner. Och då kanske det visar sig att de inte visste vad de gjorde mot dig, och kanske bättrar sig? Försök säga det på ett snällt sätt, även om det kan vara svårt när man är arg.
Sorry om jag bara kommer här och säger vad du ska göra eller så, men jag vill bara hjälpa :3

jo, jag förstår vad du menar. men de är såna personer som går in i defence mode direkt så det är lite svårt haha :s
jag kanske kan försöka sig det någon gång, ifall det känns rätt.
haha, nej då, du är bara snäll!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m0fon1egnG1r81lryo2_500.gif

4 nov, 2013 23:07

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Waters:
Skrivet av Hapo:
Skrivet av Waters:
Skrivet av Hapo:
Skrivet av Waters:
ibland mår jag illa för att jag känner mig så jävla ensam
och jag vill inte känna så här för jag älskar mina vänner men ibland känns det som om de inte bryr sig om mig eller struntar i mig med flit
ärligt talat vet jag inte

Mitt tips är att fråga dem, kanske är de inte medvetna om att de sårar dig?

jaao fast de kommer typ börja försvara sig och komma med ursäkter och det orkar jag inte med
men tack ändå! : )

Jag menar inte att du ska konfrontera dem, mer att bara berätta hur du känner. Och då kanske det visar sig att de inte visste vad de gjorde mot dig, och kanske bättrar sig? Försök säga det på ett snällt sätt, även om det kan vara svårt när man är arg.
Sorry om jag bara kommer här och säger vad du ska göra eller så, men jag vill bara hjälpa :3

jo, jag förstår vad du menar. men de är såna personer som går in i defence mode direkt så det är lite svårt haha :s
jag kanske kan försöka sig det någon gång, ifall det känns rätt.
haha, nej då, du är bara snäll!

Hoppas det löser sig i alla fall, jag vet hur jobbigt det är med kompistrassel. =)

4 nov, 2013 23:10

Borttagen

Avatar


Skolsyster; ''Nej men det enda man kan göra är ju att massera och lägga vetekudde på varje kväll så ska du se att det löser sig snart''

Men kära du det var det du sa i AUGUSTI när jag var här sist och det har fortfarande inte hjälpt ett SKIT.

Jag fattar att det inte går att trolla bort men hon har ju inte ens kollat eller på det så hur skulle hon kunna veta, jag kanske har en skada eller något? Det har inte hjälpt att massera i tre månader så jag tror inte det hjälper nu heller...


Jag är bara trött på att gå runt och ha ont helatiden.

5 nov, 2013 10:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skolsyster; ''Nej men det enda man kan göra är ju att massera och lägga vetekudde på varje kväll så ska du se att det löser sig snart''

Men kära du det var det du sa i AUGUSTI när jag var här sist och det har fortfarande inte hjälpt ett SKIT.

Jag fattar att det inte går att trolla bort men hon har ju inte ens kollat eller på det så hur skulle hon kunna veta, jag kanske har en skada eller något? Det har inte hjälpt att massera i tre månader så jag tror inte det hjälper nu heller...


Jag är bara trött på att gå runt och ha ont helatiden.


Jag avskyr verkligen hur skolsköterskor/kuratorer/sköterskor i ren allmänhet behandlar ungdomar som om vi är helt dumma i huvudet Som om de kan allt alltså..
Det är faktiskt anledningen till att jag hellre har ont än går till en doktor

5 nov, 2013 16:53

1 2 3 ... 1166 1167 1168 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.