Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ALLTSÅ. JAG MÅSTE BARA FÅ SÄGA ATT NAYA RIVERA MÅSTE VARA TYP DEN SNYGGASTE MÄNNISKAN ON EARTH BORTSETT FRÅN ALEX PETTYFER
3 jun, 2012 00:56 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av expelliarmus: Ja så har jag uppleft det okså. Det var efter en mugglisträff som jag sagt hej till(bara hej) någon som sen skickade ett meddelande tack för att du pratade med mig idag. Den hade mer "status" en mig. Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!" Haha, jag har alltid känt mig som en sådan person som folk "ser ner" till. Har aldrig haft hög status, och ingen vet vem man är riktigt. I nian var jag rädd för fyrorna!! Det berättar lite om hur jag är.. Jag kände att jag skulle visa dem respekt, och de kunde säga vad de ville till mig. Jag kände mig såå ägd - fast jag inte var det xD =) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:58 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!" hahaha Edit: På ett positivt sätt alltså1 MEN VA!? But, I'm just Harry :c
3 jun, 2012 00:58 |
|
Borttagen
|
Jag har lagt upp en strategi; spamma alla forum tills alla vet vem jag är!
3 jun, 2012 01:03 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!" hahaha Edit: På ett positivt sätt alltså1 MEN VA!? But, I'm just Harry :c "Just Harry?" =) - just like themarauder 3 jun, 2012 01:04 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!" hahaha Edit: På ett positivt sätt alltså1 MEN VA!? But, I'm just Harry :c "Just Harry?" I can't be a-a-a wizard. I mean, I'm just Harry, just Harry. Alltså jag älskar den scenen
3 jun, 2012 01:07 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!" hahaha Edit: På ett positivt sätt alltså1 MEN VA!? But, I'm just Harry :c "Just Harry?" I can't be a-a-a wizard. I mean, I'm just Harry, just Harry. Alltså jag älskar den scenen Åh, verkligen!! =) På något vis får den mig att känna mig speciell. Jag menar: Om Harry är en trollkarl, då kan nog jag också vara något rätt coolt =) =) - just like themarauder 3 jun, 2012 01:09 |
|
expelliarmus
Elev |
themarauder
Ja men precis! ^^ Och liksom, tänk att få reda på något sånt när man är missnöjd med livet! Pretty awesome, indeed.
3 jun, 2012 01:11 |
|
Jac
Elev |
3 jun, 2012 01:14 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 3 jun, 2012 01:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen