Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
PotterHunger: Aww. Du betyder jättemycket för mig, med. P.s du kommer väl inte sluta?!
10 jul, 2012 15:03 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såklart jag inte kommer! Aldrig! ♥PotterHunger: Aww. Du betyder jättemycket för mig, med. P.s du kommer väl inte sluta?! Läs min profil för info... 10 jul, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
En komplimang till MissLollo för att hon verkar vara en bra tjej!
10 jul, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: det var skönt att höra♥♥Skrivet av Borttagen: Såklart jag inte kommer! Aldrig! ♥ PotterHunger: Aww. Du betyder jättemycket för mig, med. P.s du kommer väl inte sluta?! 10 jul, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
Vill ge en komplimang till alla på hela mugglis!
men specielt: PotterHunger-har sett henne så myckt här i forumet, hon skriver så inehållsrika inlägg!!! ♥♥♥ harry potter fanet-En sådan trevlig person att posta med!!! ♥♥♥ I love you and hope you make it! ♥ 10 jul, 2012 15:29 |
|
PotterHunger
Elev |
Kate malfoy: Gör jag?
Läs min profil för info... 10 jul, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
10 jul, 2012 15:45 |
|
PotterHunger
Elev |
Mina tummar är slut :c men tack again!
Läs min profil för info... 10 jul, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
PotterHunger
Jag har blivit kallad mycket men aldrig för rolig prick. ![]() 10 jul, 2012 15:58 |
|
PotterHunger
Elev |
^Tack!
Läs min profil för info... 10 jul, 2012 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen