Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1164 1165 1166 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Lisen563:
Är det bara jag som är trött på allt!

Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe.
Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt!

Längtar tills sommarlovet som börjar på torsdag... och sen längtar jag lite tills att börja trean. Därför det är mysigt att gå i skolan, när man inte är trött.
slutar ni på torsdag? Vi slutar torsdagen veckan efter.
Jag gillar lektionerna. Men rasterna är ett rent helvete.

3 jun, 2012 00:42

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Lisen563:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Lisen563:
Är det bara jag som är trött på allt!

Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe.
Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt!

Längtar tills sommarlovet som börjar på torsdag... och sen längtar jag lite tills att börja trean. Därför det är mysigt att gå i skolan, när man inte är trött.
slutar ni på torsdag? Vi slutar torsdagen veckan efter.
Jag gillar lektionerna. Men rasterna är ett rent helvete.

Hihi =) ja, det gör vi. Jätteskönt verkligen.

Usch, det låter inte riktigt bra. Kul att du uppskattar lektionerna iaf tillskillnad från mig... Finns typ tre lektioner som jag ser fram emot.

=) - just like themarauder

3 jun, 2012 00:44

Borttagen

Avatar


Åh, sommarlov säger jag bara! Alla lektioner får mig typ att vilja spy.

3 jun, 2012 00:44

expelliarmus
Elev

Avatar


Vet ni vad som skulle sitta fint en kväll (natt?) som denna!? :'D

...en semla!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

3 jun, 2012 00:47

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Vet ni vad som skulle sitta fint en kväll (natt?) som denna!? :'D

...en semla!
Semla? Inte för mig. Jag fördriver tiden med att lyssna på en låt...
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Lisen563:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Lisen563:
Är det bara jag som är trött på allt!

Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe.
Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt!

Längtar tills sommarlovet som börjar på torsdag... och sen längtar jag lite tills att börja trean. Därför det är mysigt att gå i skolan, när man inte är trött.
slutar ni på torsdag? Vi slutar torsdagen veckan efter.
Jag gillar lektionerna. Men rasterna är ett rent helvete.

Hihi =) ja, det gör vi. Jätteskönt verkligen.

Usch, det låter inte riktigt bra. Kul att du uppskattar lektionerna iaf tillskillnad från mig... Finns typ tre lektioner som jag ser fram emot.
Raster är skit. Tur att jag sitter i elevrådet, hehehe, vi har fått igenom att radera i stor sätt alla raster utom luncherna...

3 jun, 2012 00:50

themarauder
Lärare

Avatar


Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!) =)



=) - just like themarauder

3 jun, 2012 00:50

expelliarmus
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!).


HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

3 jun, 2012 00:51

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Skrivet av themarauder:
Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!).


HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!"

hahaha eller hur! Men så var det typ när du citerade/taggade mig i någon tråd

Edit: På ett positivt sätt alltså1

=) - just like themarauder

3 jun, 2012 00:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 00:54
Antal ändringar: 1

LovisaPotter
Elev

Avatar


Godnatt!!

Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it.

3 jun, 2012 00:54

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Skrivet av themarauder:
Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!).


HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!"
Ja så har jag uppleft det okså. Det var efter en mugglisträff som jag sagt hej till(bara hej) någon som sen skickade ett meddelande tack för att du pratade med mig idag. Den hade mer "status" en mig.

3 jun, 2012 00:54

1 2 3 ... 1164 1165 1166 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.