Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av themarauder: slutar ni på torsdag? Vi slutar torsdagen veckan efter. Skrivet av Lisen563: Skrivet av themarauder: Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt! Skrivet av Lisen563: Är det bara jag som är trött på allt! Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe. Längtar tills sommarlovet som börjar på torsdag... och sen längtar jag lite tills att börja trean. Därför det är mysigt att gå i skolan, när man inte är trött. Jag gillar lektionerna. Men rasterna är ett rent helvete. 3 jun, 2012 00:42 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av themarauder: slutar ni på torsdag? Vi slutar torsdagen veckan efter. Skrivet av Lisen563: Skrivet av themarauder: Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt! Skrivet av Lisen563: Är det bara jag som är trött på allt! Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe. Längtar tills sommarlovet som börjar på torsdag... och sen längtar jag lite tills att börja trean. Därför det är mysigt att gå i skolan, när man inte är trött. Jag gillar lektionerna. Men rasterna är ett rent helvete. Hihi =) ja, det gör vi. Jätteskönt verkligen. Usch, det låter inte riktigt bra. Kul att du uppskattar lektionerna iaf tillskillnad från mig... Finns typ tre lektioner som jag ser fram emot. =) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:44 |
|
Borttagen
|
Åh, sommarlov säger jag bara! Alla lektioner får mig typ att vilja spy.
3 jun, 2012 00:44 |
|
expelliarmus
Elev |
3 jun, 2012 00:47 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Semla? Inte för mig. Jag fördriver tiden med att lyssna på en låt...Vet ni vad som skulle sitta fint en kväll (natt?) som denna!? :'D ...en semla! Skrivet av themarauder: Raster är skit. Tur att jag sitter i elevrådet, hehehe, vi har fått igenom att radera i stor sätt alla raster utom luncherna...Skrivet av Lisen563: Skrivet av themarauder: slutar ni på torsdag? Vi slutar torsdagen veckan efter. Skrivet av Lisen563: Skrivet av themarauder: Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt! Skrivet av Lisen563: Är det bara jag som är trött på allt! Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe. Längtar tills sommarlovet som börjar på torsdag... och sen längtar jag lite tills att börja trean. Därför det är mysigt att gå i skolan, när man inte är trött. Jag gillar lektionerna. Men rasterna är ett rent helvete. Hihi =) ja, det gör vi. Jätteskönt verkligen. Usch, det låter inte riktigt bra. Kul att du uppskattar lektionerna iaf tillskillnad från mig... Finns typ tre lektioner som jag ser fram emot. 3 jun, 2012 00:50 |
|
themarauder
Lärare |
Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!) =)
=) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!"
3 jun, 2012 00:51 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!" hahaha Edit: På ett positivt sätt alltså1 =) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 00:54
|
|
LovisaPotter
Elev |
Godnatt!! ♥
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 3 jun, 2012 00:54 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Ja så har jag uppleft det okså. Det var efter en mugglisträff som jag sagt hej till(bara hej) någon som sen skickade ett meddelande tack för att du pratade med mig idag. Den hade mer "status" en mig.Skrivet av themarauder: Haha, är det bara jag som upplever att det finns vissa på mugglis med mer "status" än andra och så blir man typ "o.O" om de plötsligt pratar med en eller vet vem man är? Haha, detta är verkligen ingenting negativt - men jag bara undrar om det är fler än jag som tänker så här (på ngt ungefär!). HAHAH du är inte ensam, jag lovar. "wtf, do you even know who I am?!" 3 jun, 2012 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen