Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Att vara i skolan är dagens höjdpunkt, oftast!
Jag minns inte en dag som jag inte skrattat, men det var annorlunda i början. Jag var ensam. Det var 5 andra tjejer i klassen varav 2 direkt blev typ BFF och de andra 3 hängde med varandra och jag var ensam. Jag började följa efter dem på pauserna och åt lunch tillsammans med dem. Jag kände mig väldigt påträngande, men att jag gjorde det, följde efter dem är absolut inget jag ångrar nu i efterhand, tvärtom jag är nöjd att jag hade modet. Men då var det var asjobbigt. Jag sa knappt nåt till dem och de sa knappt nåt till mej, men de pratade helt normalt med varandra. Jag kommer speciellt ihåg en viss sak en av dem sa en gång vid lunchen när de pratade om praktik. "Vi borde fara till t.ex Viking Line på praktik nån gång, alla TRE" ALLA TRE... (vi var ju 4, men jag räknades ju inte)Då ville jag bara sjunka genom jorden och försvinna. Jag vet faktiskt inte hur jag klarade av de veckorna men tiden gick och tillslut accepterade de mig som en i gänget. Sedan dess har mitt självförtroende bara ökat. Nu är de de bästa vännerna jag har i skolan. Det innersta jag nu hoppas på är att även efter att vi slutat skolan kommer att träffas ofta. När jag slutade min gamla klass, där jag hade klasskamrater som gått i samma klass i nio år och vi hade alla en ganska bra relation med varandra, så vad hände? skolan slutade...Alla försvann När jag började den nya skolan, kockutbildningen såg alla mig som den blyga, tysta tjejen i klassen. Nu ser alla mig som nåt värsta "knäppgöken," ser vi på nån rolig video så kan jag få för mig att börja skratta jättehögt, ett falskt skratt som sedan får resten av klassen att skratta påriktigt. Och att få andra att skratta är verkligen mitt mål, av det mår jag bra. Jag ville bara skriva det här oberoende om någon läser eller inte, nu känner jag som om nåt har lättat från mitt hjärta! 4 nov, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
Ångest, ångest, ännu mer ångest.
4 nov, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ?Ångest, ångest, ännu mer ångest. 4 nov, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Jag vill bara säga hej
4 nov, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ?Skrivet av Borttagen: ? Ångest, ångest, ännu mer ångest. 4 nov, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ?Skrivet av Borttagen: ? Skrivet av Borttagen: ? Ångest, ångest, ännu mer ångest. 4 nov, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vill du säga något eller? Skrivet av Borttagen: ? Skrivet av Borttagen: ? Skrivet av Borttagen: ? Ångest, ångest, ännu mer ångest. 4 nov, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ja: ?Skrivet av Borttagen: Vill du säga något eller? Skrivet av Borttagen: ? Skrivet av Borttagen: ? Skrivet av Borttagen: ? Ångest, ångest, ännu mer ångest. Alltså jag undrar av vilken anledning du skriver ångest tre ggr 4 nov, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aha. Vet inte. Skrivet av Borttagen: ja: ?Skrivet av Borttagen: Vill du säga något eller? Skrivet av Borttagen: ? Skrivet av Borttagen: ? Skrivet av Borttagen: ? Ångest, ångest, ännu mer ångest. Alltså jag undrar av vilken anledning du skriver ångest tre ggr 4 nov, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Läs inte detta om ni inte vill veta något betygsrelaterat:
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 4 nov, 2013 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen