Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Godnatt allihopa!
3 jun, 2012 00:14 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Godkväll allihopa! Jag är svintrött och funderar på att bara ligga och lyssna på femte hpboken ♥. Åh, gud vad mysigt med HP-ljudbok. Har faktiskt aldrig lyssnat på någon sådan :$ Shame on me! Just nu lyssnar jag på svenska, då slipper man att tänka alls =) Man får bara vänja sig lite vid konstiga uttal. Jag tänker inte längre på att han säger "Här-mi-å-nä", haha. Eller Huff-le-puff. Men att lyssna är mysigt. Det känns verkligen som om ngn berättar en saga för en. Jag känner mig som ett litet barn, hehe LovisaPotter: Ååh, den är så mysig =) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:16 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: God natt!Godnatt allihopa! 3 jun, 2012 00:21 |
|
LovisaPotter
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Godkväll allihopa! Jag är svintrött och funderar på att bara ligga och lyssna på femte hpboken ♥. Åh, gud vad mysigt med HP-ljudbok. Har faktiskt aldrig lyssnat på någon sådan :$ Shame on me! Just nu lyssnar jag på svenska, då slipper man att tänka alls =) Man får bara vänja sig lite vid konstiga uttal. Jag tänker inte längre på att han säger "Här-mi-å-nä", haha. Eller Huff-le-puff. Men att lyssna är mysigt. Det känns verkligen som om ngn berättar en saga för en. Jag känner mig som ett litet barn, hehe LovisaPotter: Ååh, den är så mysig Ja, visst är den!! A, utalet är lite jobbigt, men kl är mkt och jag orkar ialla fall inte koncentrera mig på engelska halv ett... Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 3 jun, 2012 00:27 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av LovisaPotter: Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Godkväll allihopa! Jag är svintrött och funderar på att bara ligga och lyssna på femte hpboken ♥. Åh, gud vad mysigt med HP-ljudbok. Har faktiskt aldrig lyssnat på någon sådan :$ Shame on me! Just nu lyssnar jag på svenska, då slipper man att tänka alls =) Man får bara vänja sig lite vid konstiga uttal. Jag tänker inte längre på att han säger "Här-mi-å-nä", haha. Eller Huff-le-puff. Men att lyssna är mysigt. Det känns verkligen som om ngn berättar en saga för en. Jag känner mig som ett litet barn, hehe LovisaPotter: Ååh, den är så mysig Ja, visst är den!! A, utalet är lite jobbigt, men kl är mkt och jag orkar ialla fall inte koncentrera mig på engelska halv ett... Nej precis =) =) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:30 |
|
LovisaPotter
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av LovisaPotter: Skrivet av themarauder: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av themarauder: Godkväll allihopa! Jag är svintrött och funderar på att bara ligga och lyssna på femte hpboken ♥. Åh, gud vad mysigt med HP-ljudbok. Har faktiskt aldrig lyssnat på någon sådan :$ Shame on me! Just nu lyssnar jag på svenska, då slipper man att tänka alls =) Man får bara vänja sig lite vid konstiga uttal. Jag tänker inte längre på att han säger "Här-mi-å-nä", haha. Eller Huff-le-puff. Men att lyssna är mysigt. Det känns verkligen som om ngn berättar en saga för en. Jag känner mig som ett litet barn, hehe LovisaPotter: Ååh, den är så mysig Ja, visst är den!! A, utalet är lite jobbigt, men kl är mkt och jag orkar ialla fall inte koncentrera mig på engelska halv ett... Nej precis =) Yep!! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 3 jun, 2012 00:32 |
|
Lisen563
Elev |
Är det bara jag som är trött på allt!
3 jun, 2012 00:33 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Lisen563: Är det bara jag som är trött på allt! Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe. =) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:34 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt! Skrivet av Lisen563: Är det bara jag som är trött på allt! Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe. 3 jun, 2012 00:37 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av themarauder: Jag är tröt på allt (utom hp och mugglis), skolan, hemma. Ja allt! Skrivet av Lisen563: Är det bara jag som är trött på allt! Jag är trött på allt som har med skolan att göra...förutom alla roliga musikgrejor, hehe. Längtar tills sommarlovet som börjar på torsdag... och sen längtar jag lite tills att börja trean. Därför det är mysigt att gå i skolan, när man inte är trött. =) - just like themarauder 3 jun, 2012 00:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen