@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Pansy_Sly
28 mar, 2013 22:08 |
|
Borttagen
|
Haha, LOL! Svider i ögonen efter att ha gjort bokrecensioner och suttit vid datonr!
Men eftersom vi inte kommer se någon film idag… 28 mar, 2013 22:09 |
|
Ginny00
Elev |
jag börjar bli alldeles för trött nu. Jag borde verkligen gå och lägga mig Dx
28 mar, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
öh nej ljug inte! I'm not underbar! 28 mar, 2013 22:09 |
|
Hedwig00
Elev |
asså ni tar ju över hela forumet snart!!! Ħɛ∂ωιɢ00 28 mar, 2013 22:09 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nej för däremellan kommer fastan. Nu tänker jag lyssna på julmusik. Vadå? De säger ju att julen varar ända fram till påsken! Nejmen gud vad mysigt, och det finns ju ändå inga påsklåtar! XD 28 mar, 2013 22:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: öh nej ljug inte! I'm not underbar! de e du visst, de är du som inte ska ljuga! IHANA! 28 mar, 2013 22:12 |
|
Solkatten
Elev |
Nu tänker jag lyssna på lite julmusik såhär runt påsken. Hejdå.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2013 22:12 |
|
_Bella_<3
Elev |
Så lycklig! Har fått plats i en musikklass på mitt nya högstadieskola som jag ska gå i i höst! :'D Ska bli kul att börja sjuan.. ♥
28 mar, 2013 22:13 |
|
Pixie
Elev |
28 mar, 2013 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen