@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte coolt! jag kan inte finska! elr inte så mycket! men jag borde lära mig om jag sku årka, men det gör jag inte!! Jag skulle inte heller orka! att lära sig språk är svårt!! 28 mar, 2013 21:53 |
|
J-star Black
Elev |
28 mar, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
ska se på film nu
28 mar, 2013 21:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte coolt! jag kan inte finska! elr inte så mycket! men jag borde lära mig om jag sku årka, men det gör jag inte!! Jag skulle inte heller orka! att lära sig språk är svårt!! jepp, men i min lilla stad klarar jag mej! 28 mar, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte coolt! jag kan inte finska! elr inte så mycket! men jag borde lära mig om jag sku årka, men det gör jag inte!! Jag skulle inte heller orka! att lära sig språk är svårt!! jepp, men i min lilla stad klarar jag mej! självfallet. Klart att DU klarar dig 28 mar, 2013 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: vänta i frida stod det att bara en var gay i union j wait what jag trodde shelley var gay??? #förvirrad Shelley är precis som Larry. Folk shippar dem men de är inte gay på riktigt så ja, det finns bara en i Union J som är gay. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2013 22:03 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte coolt! jag kan inte finska! elr inte så mycket! men jag borde lära mig om jag sku årka, men det gör jag inte!! Jag skulle inte heller orka! att lära sig språk är svårt!! jepp, men i min lilla stad klarar jag mej! Än så länge ja... Ħɛ∂ωιɢ00 28 mar, 2013 22:04 |
|
Pixie
Elev |
28 mar, 2013 22:04 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte coolt! jag kan inte finska! elr inte så mycket! men jag borde lära mig om jag sku årka, men det gör jag inte!! Jag skulle inte heller orka! att lära sig språk är svårt!! jepp, men i min lilla stad klarar jag mej! självfallet. Klart att DU klarar dig psst, o du är bara för snäll! du överdriver! 28 mar, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte coolt! jag kan inte finska! elr inte så mycket! men jag borde lära mig om jag sku årka, men det gör jag inte!! Jag skulle inte heller orka! att lära sig språk är svårt!! jepp, men i min lilla stad klarar jag mej! självfallet. Klart att DU klarar dig psst, o du är bara för snäll! du överdriver! Hahah jag är inte en tjej som överdriver förstår du 28 mar, 2013 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen