@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig00
Elev |
USCH! jag var på röntgen idag!
Ħɛ∂ωιɢ00 28 mar, 2013 21:44 |
|
_Bella_<3
Elev |
28 mar, 2013 21:44 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Så törstig.. :3 orkar inte gå ut i köket för att dricka.. sug på tummen då (de va ett skämt) Ħɛ∂ωιɢ00 28 mar, 2013 21:45 |
|
Pixie
Elev |
28 mar, 2013 21:45 |
|
_Bella_<3
Elev |
Skrivet av Hedwig00: Skrivet av _Bella_<3: Så törstig.. :3 orkar inte gå ut i köket för att dricka.. sug på tummen då (de va ett skämt) hehe..
28 mar, 2013 21:46 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Hedwig00: Skrivet av _Bella_<3: Så törstig.. :3 orkar inte gå ut i köket för att dricka.. sug på tummen då hehe.. de kanske smakar! Ħɛ∂ωιɢ00 28 mar, 2013 21:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! 28 mar, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte 28 mar, 2013 21:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner jaha, kan du japanska? ja, de gjorde det! Jupp jag kan Japanska uhu kaniner gillar mig.... inte coolt! jag kan inte finska! elr inte så mycket! men jag borde lära mig om jag sku årka, men det gör jag inte!! 28 mar, 2013 21:52 |
|
Hedwig00
Elev |
Var hittar ni så många kaniner då?!
Ħɛ∂ωιɢ00 28 mar, 2013 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen