@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
alltså jag håller på att grina för
ett. jag tror jag är sjuk två. jag tittar på sorgliga videor tre. jag har kliat mig i ögat och då kom det in massa smink i ögat fyra. jag är jättetrött
28 mar, 2013 21:22 |
|
Ginny00
Elev |
Risifrutti Pärondröm.. ehm, dröm vet jag inte men den är god och smakar päron. sure.
28 mar, 2013 21:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! 28 mar, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner 28 mar, 2013 21:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu 28 mar, 2013 21:29 |
|
Pixie
Elev |
28 mar, 2013 21:29 |
|
Ginny00
Elev |
lyssnar på gleemusik och försöker att inte sjunga med för att hela familjen hör då '-'
28 mar, 2013 21:39 |
|
Pixie
Elev |
28 mar, 2013 21:41 |
|
Hedwig96
Elev |
å julen varar än till påska!
o de var INTRESSANT, o de var INTRESSANT för där imellan kommer FASTER! 28 mar, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där ja! va, varför de? de e väll lika kul som att du bor i Sverige! Jo men eftersom att du är en snäll person känns det som att alla som bor där är snälla och trevliga Omg... jag hittade tre st kaniner då känns det nog oxå som om alla är så snälla o trevliga som bor i Sverige eftersom du är en så snäll person! de e bara de att vi måst lära oss finska! buuhu det förstårs... i självavärket kommer jag från Japan och flyttade till Sverige när jag var 11... men strunt samma... Nu har jag 5 kaniner 28 mar, 2013 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen