@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_Bella_<3
Elev |
28 mar, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _Bella_<3: Bara dåliga program på tv! : P Blööö Det är ju självklart! Häxorna har ju tagit över allting den här veckan! Om du vill se något bra på tv får du nog... hitta på något själv? 28 mar, 2013 21:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! 28 mar, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja 28 mar, 2013 21:18 |
|
Lunah~
Elev |
28 mar, 2013 21:18 |
|
_Bella_<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _Bella_<3: Bara dåliga program på tv! : P Blööö Det är ju självklart! Häxorna har ju tagit över allting den här veckan! Om du vill se något bra på tv får du nog... hitta på något själv? haha, du har nog rätt
28 mar, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _Bella_<3: Bara dåliga program på tv! : P Blööö Det är ju självklart! Häxorna har ju tagit över allting den här veckan! Om du vill se något bra på tv får du nog... hitta på något själv? haha, du har nog rätt ofc 28 mar, 2013 21:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja 28 mar, 2013 21:20 |
|
_Bella_<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _Bella_<3: Bara dåliga program på tv! : P Blööö Det är ju självklart! Häxorna har ju tagit över allting den här veckan! Om du vill se något bra på tv får du nog... hitta på något själv? haha, du har nog rätt ofc Du verkar snäll så förintar nog inte dej
28 mar, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig jag kollar inte heller så noga! de bara dyker upp ibland! märkte just att de står under hur bilden många kaniner man fångat! hahah ja Hahah du bor i Finland eller hur? Värkar vara rätt kul att bo där 28 mar, 2013 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen