@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jupp! Väldigt kul med besök ibland jaha, jag blir alltid lurad av påskäggen uppe på sidan o tror att de är en kanin! 28 mar, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
28 mar, 2013 21:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jupp! Väldigt kul med besök ibland jaha, jag blir alltid lurad av påskäggen uppe på sidan o tror att de är en kanin! Hahah samma här. så blir man alltid så där "men åh" 28 mar, 2013 21:02 |
|
Conflate
Elev |
Vi typ citerade dig over and over again x))
28 mar, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
Torsdagen:
Sova till två. Plugga uppsats och lyssna på Oldies-spellistan med musik 1950-1989 Pojke spelar Prototype på mitt Xbox 360 Lasagnette till middag och Game of Thrones som middagsunderhållning. Mer uppsatsplugg och byte till Nostalgi-spellistan med musik från sent 90-tal och tidigt 2000-tal Helt okej påsklov hittills 28 mar, 2013 21:05 |
|
Ginny00
Elev |
Pappa serverade mig risifrutti, bubbelvatten och två finncrisp med smör och ost. Jag bad om risifrutti.
Ja ja. Visst. xD 28 mar, 2013 21:09 |
|
stellaa
Elev |
lol, kollade just på första avsnittet av Legend of Korra, började nästan gråta </3 grät innombords.
liksom, när Katara kom och ba "Aang's gone, so is my brother and most of my friends" (eh, typ så) jag typ DOG. känns så overkligt att typ... alla är borta :'c JA JAG ÄR ETT AVATARFREAK SÅ TYST :c ![]() 28 mar, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jupp! Väldigt kul med besök ibland jaha, jag blir alltid lurad av påskäggen uppe på sidan o tror att de är en kanin! Hahah samma här. så blir man alltid så där "men åh" Ja! Eller så blir det så att man inte hinner att ta kaninerna.... det blir alltid så för mig. Jag får nöja mig med inga i år. Förlåt Solkatten vi kanske inte ska citera dig?? 28 mar, 2013 21:11 |
|
Hedwig96
Elev |
Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt!
28 mar, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Pansy_Sly har inte du fått någon alls? jag har inte heller fått så många! typ 12 eller nåt! Nepp jag har inte fått några. Jag är ju inte så ivrig... Jag känner mig väldigt... konstig 28 mar, 2013 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen