Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11627 11628 11629 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C

Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D;
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR

synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥

Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^
Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar

Vi har också vaktlar. Vet dock inte om vi har kycklingar... tror inte det i alla fall.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 mar, 2013 17:16

Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C

Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D;
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR

synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥

Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^
Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar

Vi har också vaktlar. Vet dock inte om vi har kycklingar... tror inte det i alla fall.

Är vaktlarna vaktiga då? ;D
no1 thought it was funny? okay sry.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

28 mar, 2013 17:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C

Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D;
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR

synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥

Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^
Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar

Vi har också vaktlar. Vet dock inte om vi har kycklingar... tror inte det i alla fall.

Är vaktlarna vaktiga då? ;D
no1 thought it was funny? okay sry.

...i did. o_o

28 mar, 2013 17:24

Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C

Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D;
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR

synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥

Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^
Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar

Vi har också vaktlar. Vet dock inte om vi har kycklingar... tror inte det i alla fall.

Är vaktlarna vaktiga då? ;D
no1 thought it was funny? okay sry.

...i did. o_o

YAY I'M FUNNY
ok vad är det för liv jag har xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

28 mar, 2013 17:27

Ginny00
Elev

Avatar


Mina naglar glittrar.

28 mar, 2013 17:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C

Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D;
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR

synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥

Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^
Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar

Vi har också vaktlar. Vet dock inte om vi har kycklingar... tror inte det i alla fall.

Är vaktlarna vaktiga då? ;D
no1 thought it was funny? okay sry.

...i did. o_o

YAY I'M FUNNY
ok vad är det för liv jag har xd

Sådär känner jag mig varje dag
Tänk såhär; du har awesome humor och alla andra har dålig ;D

28 mar, 2013 17:28

Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C

Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D;
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR

synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥

Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^
Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar

Vi har också vaktlar. Vet dock inte om vi har kycklingar... tror inte det i alla fall.

Är vaktlarna vaktiga då? ;D
no1 thought it was funny? okay sry.

...i did. o_o

YAY I'M FUNNY
ok vad är det för liv jag har xd

Sådär känner jag mig varje dag
Tänk såhär; du har awesome humor och alla andra har dålig ;D

Yup, det är väl typ mitt motto hahah x)
Klassen (+resten av skolan) har redan börjat tröttna på min humor eheh whoops

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

28 mar, 2013 17:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C

Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D;
JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR

synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥

Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^
Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar

Vi har också vaktlar. Vet dock inte om vi har kycklingar... tror inte det i alla fall.

Är vaktlarna vaktiga då? ;D
no1 thought it was funny? okay sry.

...i did. o_o

YAY I'M FUNNY
ok vad är det för liv jag har xd

Sådär känner jag mig varje dag
Tänk såhär; du har awesome humor och alla andra har dålig ;D

Yup, det är väl typ mitt motto hahah x)
Klassen (+resten av skolan) har redan börjat tröttna på min humor eheh whoops

50% av gångerna är det ingen som fattar min humor XD

28 mar, 2013 17:36

Ginny00
Elev

Avatar


Nu börjar vi laga mat, äntligen.

28 mar, 2013 17:37

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Nu börjar vi laga mat, äntligen.

Samma här!

28 mar, 2013 17:37

1 2 3 ... 11627 11628 11629 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.