@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar Vi har också vaktlar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2013 17:16 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar Vi har också vaktlar. Är vaktlarna vaktiga då? ;D no1 thought it was funny? okay sry.
28 mar, 2013 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar Vi har också vaktlar. Är vaktlarna vaktiga då? ;D no1 thought it was funny? okay sry. ...i did. o_o 28 mar, 2013 17:24 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar Vi har också vaktlar. Är vaktlarna vaktiga då? ;D no1 thought it was funny? okay sry. ...i did. o_o YAY I'M FUNNY ok vad är det för liv jag har xd
28 mar, 2013 17:27 |
|
Ginny00
Elev |
Mina naglar glittrar.
28 mar, 2013 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar Vi har också vaktlar. Är vaktlarna vaktiga då? ;D no1 thought it was funny? okay sry. ...i did. o_o YAY I'M FUNNY ok vad är det för liv jag har xd Sådär känner jag mig varje dag Tänk såhär; du har awesome humor och alla andra har dålig ;D 28 mar, 2013 17:28 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar Vi har också vaktlar. Är vaktlarna vaktiga då? ;D no1 thought it was funny? okay sry. ...i did. o_o YAY I'M FUNNY ok vad är det för liv jag har xd Sådär känner jag mig varje dag Tänk såhär; du har awesome humor och alla andra har dålig ;D Yup, det är väl typ mitt motto hahah x) Klassen (+resten av skolan) har redan börjat tröttna på min humor eheh whoops
28 mar, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar Vi har också vaktlar. Är vaktlarna vaktiga då? ;D no1 thought it was funny? okay sry. ...i did. o_o YAY I'M FUNNY ok vad är det för liv jag har xd Sådär känner jag mig varje dag Tänk såhär; du har awesome humor och alla andra har dålig ;D Yup, det är väl typ mitt motto hahah x) Klassen (+resten av skolan) har redan börjat tröttna på min humor eheh whoops 50% av gångerna är det ingen som fattar min humor XD 28 mar, 2013 17:36 |
|
Ginny00
Elev |
Nu börjar vi laga mat, äntligen.
28 mar, 2013 17:37 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
28 mar, 2013 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen