@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: Argh!! Mamma var och handla biljoner ton morötter till alla fiiina kaniner på mugglis! OCH JAG SKA MATA DE!! <<bara skämta, jag är så jävla vinnarskalle av mig när det gäller kaniner och troll!!Skrivet av Petra Hyrrot: KOM HIT KANINER!! JAG HAR MORÖTTER!! Hur många morötter? Jag har flera ton! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 28 mar, 2013 16:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Wake me up before you go-go, I'm not planning on going solo...
Wow, den här låten är beroendeframkallande. ![]()
28 mar, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Petra Hyrrot: äSkrivet av Borttagen: Argh!! Mamma var och handla biljoner ton morötter till alla fiiina kaniner på mugglis! OCH JAG SKA MATA DE!! <<bara skämta, jag är så jävla vinnarskalle av mig när det gäller kaniner och troll!! Skrivet av Petra Hyrrot: KOM HIT KANINER!! JAG HAR MORÖTTER!! Hur många morötter? Jag har flera ton! Haha, ok! Hänger Du med till köpcentret och köper mera morötter? 28 mar, 2013 16:49 |
|
_Bella_<3
Elev |
28 mar, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C
28 mar, 2013 16:50 |
|
ginnyw123
Elev |
28 mar, 2013 16:59 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥
28 mar, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
Det är så jävla skönt med lov så det inte är sant♥
28 mar, 2013 17:01 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Ja gud jag är helt överlycklig ♥ Åh det är så skönt med lov, finaly♥ 28 mar, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Vi hade kycklingar i vårt hönshus för en vecka sedan, men de hann dö nu innan påsk :C Plötsligt blev jag avundsjuk för att du har ett hönshus D; JAG VILL OCKSÅ HA SMÅ MJUKA KYCKLINGAR synd att de dog, tho :'c rest in peace ♥ Vi har sisådär runt 60 "vuxna" istället ^-^ Men jag kan ju låtsas att vaktlarna (så minimala hönor) är kycklingar 28 mar, 2013 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen