@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu ska jag väl klä på mig och packa..
28 mar, 2013 11:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: jag har fUCKING SO-PROV IMORGON och jag har tydligen övat på fel sak DÖDA MIG SNÄLLA Haha, fail. xD Vad var det som var "fail"? Du övade ju på fel sak. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2013 11:02 |
|
Borttagen
|
HAHA! Jag fick 2 kaniner i forumet, 2 på marknaden och 2 i Duellklubben!
GLAD PÅSK btw! 28 mar, 2013 12:17 |
|
Borttagen
|
Mmm... Hemgjord smoothie med apelsin, kiwi och vinbär♥
28 mar, 2013 12:26 |
|
Borttagen
|
Är nöjd med min nya profil!
28 mar, 2013 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är nöjd med min nya profil! Det tycker jag att du borde vara 28 mar, 2013 12:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Hmm..
"Ange ditt visa-korts nummer så får du gratis energi till ditt spel! Vi lovar att inte dra pengar utan ditt tillstånd." Nähäää... o vad ska ni då med mitt visakortsnummer till om ni inte ska dra pengar? Titta på det? 28 mar, 2013 13:47 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har haft en jättejättebra dag idag ♥
Glass efter lunchen,hopprep i solen på rasten, flumm och påskgodis i vilorummet.. 28 mar, 2013 14:11 |
|
Borttagen
|
28 mar, 2013 14:13 |
|
Solkatten
Elev |
Påsklov. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2013 14:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen