Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill inte sova :c
Jag vill inte gå upp i morgon. Vill inte ha skola en hel vecka till (och sen lite mer.) :c Åååå, vad kul för dig 31 maj, 2012 22:46 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åååå, vad kul för dig Ja verkligen ^-^ speech! 31 maj, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Mamma är läskig... Hon är sur för att jag sitter med mobilen i mitt rum så här "sent" på kvällarna (hon skulle bara veta när jag brukar gå och lägga mig...)
hon hotade mig nyss med att ta mobilen ifrån mig, men jag ville bara läsa klart ett kapitel på en ff... Fast det kanske är bäst att vara utvilad till imorgon eftersom vi har någon frågesportstävling då . Åh nej hon kommer måste eh dra... 31 maj, 2012 23:00 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Godnatt..:3
speech! 31 maj, 2012 23:08 |
|
Miskel
Elev |
1 jun, 2012 08:04 |
|
Parseltongue
Elev |
1 jun, 2012 19:47 |
|
Lisen563
Elev |
Hej
1 jun, 2012 19:52 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till efter maten då jag kan få äta mina Pringles! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jun, 2012 19:52 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har redan ätit. vi åt Pizza!Längtar till efter maten då jag kan få äta mina Pringles! ♥ 1 jun, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I Karlstad. Vet inte om det finns någon annan stans i Sverige, men kanske. Eller... Jag vet inte ens om Karlstad är långt bort från dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vet!!! Kan knappt tro det :3Skrivet av Borttagen: Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv. Anna=Glad Ah mah gaad! Misa so jealous of you san! Lätt att man ska dit nästa år med Vart är det:? Bor i Norrköping jaaaaooooooo! 1 jun, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen