Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1161 1162 1163 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vill inte sova :c
Jag vill inte gå upp i morgon. Vill inte ha skola en hel vecka till (och sen lite mer.) :c

Skrivet av AlvaRawenclaw:
trolololololooololollo imorgon har jag SKOLAVSLUTNING


Åååå, vad kul för dig

31 maj, 2012 22:46

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Skrivet av AlvaRawenclaw:
trolololololooololollo imorgon har jag SKOLAVSLUTNING


Åååå, vad kul för dig

Ja verkligen ^-^

speech!

31 maj, 2012 22:47

Borttagen

Avatar


Mamma är läskig... Hon är sur för att jag sitter med mobilen i mitt rum så här "sent" på kvällarna (hon skulle bara veta när jag brukar gå och lägga mig...)
hon hotade mig nyss med att ta mobilen ifrån mig, men jag ville bara läsa klart ett kapitel på en ff...
Fast det kanske är bäst att vara utvilad till imorgon eftersom vi har någon frågesportstävling då .
Åh nej hon kommer måste eh dra...

31 maj, 2012 23:00

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Godnatt..:3

speech!

31 maj, 2012 23:08

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
trolololololooololollo imorgon har jag SKOLAVSLUTNING


AW! Jelous!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

1 jun, 2012 08:04

Parseltongue
Elev

Avatar


Hej allihopa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FQ6joirtIBHUsw%2Fgiphy.gif

1 jun, 2012 19:47

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Parseltongue:
Hej allihopa
Hej !

1 jun, 2012 19:52

Solkatten
Elev

Avatar


Längtar till efter maten då jag kan få äta mina Pringles! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 jun, 2012 19:52

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Längtar till efter maten då jag kan få äta mina Pringles! ♥
Jag har redan ätit. vi åt Pizza!

1 jun, 2012 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv.

Anna=Glad

Ah mah gaad! Misa so jealous of you san!
Jag vet!!! Kan knappt tro det :3
Lätt att man ska dit nästa år med D

Vart är det:?
I Karlstad. Vet inte om det finns någon annan stans i Sverige, men kanske. Eller... Jag vet inte ens om Karlstad är långt bort från dig

Bor i Norrköping jaaaaooooooo!

1 jun, 2012 19:57

1 2 3 ... 1161 1162 1163 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.