Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 jul, 2012 23:32 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Till HannaPanna: Jag trodde aldrig att jag skulle få en sån underbar vän när jag skapade en användare här. Men titta! Jag har fått världens bästa! Hanna du är helt åzum. Du är omtänksam, rolig, snäll, gullig, söt...en helt åzum vän helt enkelt. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna dig som vän! Du betyder ALLT! Always remember that, and I loaf Yah! ♥, Hanna. Always. Som du kanske vet är mina tummar slut :c, jag ville ju ge dig alla tummar på hela mugglis. Tack för det fina du skrev till mig. Blir helt tårögd. Jag är så glad att vi har träffat varandra! Och jag hoppas vi kan ses någon gång irl. Tack för att du finns! ♥ Men älskling sluta! Jag börjar ju för sjutton gråta här borta! :' Nej, det är du som är det! Du, du, du! ♥ Nejmen tack! tacktacktack! Vad glad jag blir! ♥ jag förstår inte vad JAG har gjort för att förtjäna DIG som vän! ♥ AND AJJ AJJ WILL ALWAYS LOVE YOO! ♥ varsågod ♥ Men det är du som ska ha tack du überfina chey ♥ Tack för allting bra som du bidrar till på denna awesome hemsida, mugglis skulle inte vara densamma utan dig darlin'!♥ Ja, det skulle vara jättekul om vi kunde träffa varandra någon gång IRL! Tack för att DU finns, tack för att DU är så fantastisk, tack för att DU är så underbar, tack för att DU är så fin! ♥ (ja, jag kan hålla på såhär hela natten
9 jul, 2012 23:37 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Jag vet inte vad jag ska säga. Räcker det med: I LOAF YAH HANNA? ♥ Skrivet av PotterHunger: Till HannaPanna: Jag trodde aldrig att jag skulle få en sån underbar vän när jag skapade en användare här. Men titta! Jag har fått världens bästa! Hanna du är helt åzum. Du är omtänksam, rolig, snäll, gullig, söt...en helt åzum vän helt enkelt. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna dig som vän! Du betyder ALLT! Always remember that, and I loaf Yah! ♥, Hanna. Always. Som du kanske vet är mina tummar slut :c, jag ville ju ge dig alla tummar på hela mugglis. Tack för det fina du skrev till mig. Blir helt tårögd. Jag är så glad att vi har träffat varandra! Och jag hoppas vi kan ses någon gång irl. Tack för att du finns! ♥ Men älskling sluta! Jag börjar ju för sjutton gråta här borta! :' Nej, det är du som är det! Du, du, du! ♥ Nejmen tack! tacktacktack! Vad glad jag blir! ♥ jag förstår inte vad JAG har gjort för att förtjäna DIG som vän! ♥ AND AJJ AJJ WILL ALWAYS LOVE YOO! ♥ varsågod ♥ Men det är du som ska ha tack du überfina chey ♥ Tack för allting bra som du bidrar till på denna awesome hemsida, mugglis skulle inte vara densamma utan dig darlin'!♥ Ja, det skulle vara jättekul om vi kunde träffa varandra någon gång IRL! Tack för att DU finns, tack för att DU är så fantastisk, tack för att DU är så underbar, tack för att DU är så fin! ♥ (ja, jag kan hålla på såhär hela natten Läs min profil för info... 9 jul, 2012 23:40 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av HannaPanna: Jag vet inte vad jag ska säga. Räcker det med: I LOAF YAH HANNA? ♥ Skrivet av PotterHunger: Till HannaPanna: Jag trodde aldrig att jag skulle få en sån underbar vän när jag skapade en användare här. Men titta! Jag har fått världens bästa! Hanna du är helt åzum. Du är omtänksam, rolig, snäll, gullig, söt...en helt åzum vän helt enkelt. Jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna dig som vän! Du betyder ALLT! Always remember that, and I loaf Yah! ♥, Hanna. Always. Som du kanske vet är mina tummar slut :c, jag ville ju ge dig alla tummar på hela mugglis. Tack för det fina du skrev till mig. Blir helt tårögd. Jag är så glad att vi har träffat varandra! Och jag hoppas vi kan ses någon gång irl. Tack för att du finns! ♥ Men älskling sluta! Jag börjar ju för sjutton gråta här borta! :' Nej, det är du som är det! Du, du, du! ♥ Nejmen tack! tacktacktack! Vad glad jag blir! ♥ jag förstår inte vad JAG har gjort för att förtjäna DIG som vän! ♥ AND AJJ AJJ WILL ALWAYS LOVE YOO! ♥ varsågod ♥ Men det är du som ska ha tack du überfina chey ♥ Tack för allting bra som du bidrar till på denna awesome hemsida, mugglis skulle inte vara densamma utan dig darlin'!♥ Ja, det skulle vara jättekul om vi kunde träffa varandra någon gång IRL! Tack för att DU finns, tack för att DU är så fantastisk, tack för att DU är så underbar, tack för att DU är så fin! ♥ (ja, jag kan hålla på såhär hela natten Ja, såklart det räcker! ♥ AJJ LOAF YOO TOO ! ♥
9 jul, 2012 23:41 |
|
Korra
Elev |
Irah - Hehe för det första var jag nära på att döpa dig till Iroh, förlåt för den. xD Tack så jättemycket för din fantastiska kommentar. Jag är otroligt tacksam verkligen för allt fint stöd jag fått i festivalen och jag tycker att du verkar vara en urgullig person. Önskar dig all kärlek och lycka nu i det nya mugglismellot! Var bara dig själv och ös så kommer det gå fantastiskt bra
10 jul, 2012 00:24 |
|
Sara Weasley!
Elev |
Skrivet av MajPej<3: Dramione99: GRATTIS på födelsedagen! Du är världens bästa syrra... ♥ Majis: Tack för ditt brev. Va kuuul!! mums: Du är kul! Sara Weasley!: Bra mejlisvän! ♥♥♥ Tack så mycke. Jag tycker också att du är jätte rolig att skriva med! ![]() ![]()
10 jul, 2012 07:37 |
|
Borttagen
|
Jag förstår inte hur två ravenclaware kan vara så underbara..
AlvaRawenclaw - Hej ballongis ♥ Jag kom ihåg att vi möttes på stallet.se, och vi blev facktis ganska bra vänner. Höhö, kom ihåg hur vi flummade med Sandra med my little pöwnies cx Hihi, också kom jag ihåg hur du skrev din status något budskap med vänner och ballonger, och hur mitt nya smeknamn av dig blev Ballongis x'D Men du är superduperawesome, superduperrolig och superdupersneeeellpowni 8''D HannaPanna - Hanna. Vi lärde bara känna varandra för några dagar sedan, och sedan hittade vi något gemensamt tillsamans - vi var emot mobbning. För dig kunde jag öppna mig och berätta hur jävligt dåligt jag mått dessa år. Jag grät nästan när du facktis förstod mig och att du tröstade mig. Jag känner mig mycket bättre nu ♥ Tack för allt, du är underbar ! ♥ 10 jul, 2012 08:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Ballong, åh, tack så mycket fina du ♥
Tack för att DU är så underbar! Jag beundrar verkligen (och det har jag redan sagt) din styrka och ditt mod. Att du har klarat av den här senaste åren. Det är verkligen oerhört starkt av dig, kom ihåg det! ♥ Vad skönt att höra att du mår bättre nu! Hoppas du Får det bra i fortsättningen oxå underbaris ♥
10 jul, 2012 09:35 |
|
Borttagen
|
God, jag vill ge en komplimang till Cara Riddle, GO GIRL kan jag bara säga! ♥ du har sjukt bra humor Cara! ♥ Snäll är du också
Sen vill jag ge en komplimang till Minidjuret, du är helt awesome min vän! ♥ Och en till lilla Alva, AlvaRawenclaw alltså). HannaPanna är förstås också värd en komplimang, du rockar tjejen! ♥ SÖTIS! ♥ And one to Alice, InspiredPsycho, du är så fin, vill krama dig men det går ju inte utan att jag slår i huvudet i datorn :s Och så har vi MissFniss, söta MissFniss, du är så fin! ♥ Ohnej, jag glömde nästan fina Celest Gaunt :s Du är så fin, och snäll.. Och ja, love ya! ♥ Och sen tror jag att jag var klar, älskar er alla! ♥ 10 jul, 2012 10:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Pansyparkinson♥ omg Fanny du är alldeles för underbar ♥ du är en sån där människa som man alltid blir glad av att prata med ♥
![]()
10 jul, 2012 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen