Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
31 maj, 2012 21:35 |
|
themarauder
Lärare |
31 maj, 2012 21:37 |
|
Miskel
Elev |
Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast...
themarauder: Nej, samma här Fredag, du?
31 maj, 2012 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 21:44 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! =) - just like themarauder 31 maj, 2012 21:46 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING
31 maj, 2012 21:48 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING Låter underbart!! Hopaps det blir fint väder tills nästa vecka också!! =) - just like themarauder 31 maj, 2012 21:51 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING Låter underbart!! Hopaps det blir fint väder tills nästa vecka också!! Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING Låter underbart!! Hopaps det blir fint väder tills nästa vecka också!! Hehe, det har varit riktigt dåligt väder den här veckan i stockholm, men jag hoppas att det ändras På min avslutningsdag ska det iaf vara 18 grader så, I'm satisfied
31 maj, 2012 21:55 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING Låter underbart!! Hopaps det blir fint väder tills nästa vecka också!! Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING Låter underbart!! Hopaps det blir fint väder tills nästa vecka också!! Hehe, det har varit riktigt dåligt väder den här veckan i stockholm, men jag hoppas att det ändras På min avslutningsdag ska det iaf vara 18 grader så, I'm satisfied Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING Låter underbart!! Hopaps det blir fint väder tills nästa vecka också!! Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Skrivet av themarauder: Skrivet av Miskel: Jaaaaag är tröööt och skaaa sova... fast jag skulle ju kunna titta liiite mer på intervjuer på glee cast... themarauder: Nej, samma här Fredag, du? Torsdag!! JAG OCKSÅ! Fast jag längtar till mycket innan det också c: Jag ska spela in en skiva med min kör på Lördag-Söndag, klassgrej, lediga dagar, dans på gården, och SKOLAVSLUTNING Låter underbart!! Hopaps det blir fint väder tills nästa vecka också!! Hehe, det har varit riktigt dåligt väder den här veckan i stockholm, men jag hoppas att det ändras På min avslutningsdag ska det iaf vara 18 grader så, I'm satisfied Det har inte varit så fint i södra sverige heller! Men det ska nog bli upp mot tjugo nästa vecka, så jag håller tummarna!! =) - just like themarauder 31 maj, 2012 22:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
trolololololooololollo imorgon har jag SKOLAVSLUTNING♥
speech! 31 maj, 2012 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen