Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Blucher: MTEL Åh, det är just sådan sluta-gnäll-attityd som vissa har som får mig att känna mig patetisk under de perioder då jag mår mindre bra. Att det dessutom är en doktor som säger det är ju ännu värre... Mådde lite bättre när min psykoterapeut verkade tycka lika illa om det hos sa som jag. Det problematiska är att hon kanske träffar många som mår dåligt, och det kan vara farligt om någon tex med självskadebeteende inte känner sig trodd av en läkare som bara viftar bort det man säger. Vem säger att man som deprimerad måste ta sitt ansvar över arbete och familj? 31 okt, 2013 08:42 |
|
Borttagen
|
Så jävla typiskt. Klart att de behöver mig bara när de måste fixa något. Eller ringa någonstans.
Och varför får han pengar, får pierca sig och du betalar? När jag ger dig mina pengar för att vi ska ha mat? Bara för att han har en diagnos, och det enda sättet att få honom att samarbeta är att ge pengar? Känns jätteroligt att jag hjälper till hemma, men får bara massa skit. Skulle antagligen vara mycket bättre om jag aldrig fanns, eller hur? Jag vet. Ni vet att jag har ont. I ansiktet, i nerverna, i handleden. Ändå kan ni inte låta mig vila, slippa all skit, all ångest. Ni måste skrika och smälla med dörren, eller hur? För att ni vet att det får mig att gråta... Orkar verkligen inte just nu. Vill bara få en kram. Men jag kan inte få en. Aldrig. Är jag glad, så är det så ovanligt att jag antagligen knarkar. Tack farmor. Det värmer... 31 okt, 2013 14:58 |
|
Elma00
Elev |
vet inte vad som är värst, att alla vet att jag är deprimerad, eller att ingen verkar bry sig om det.
31 okt, 2013 16:31 |
|
Minihäst
Elev |
an fan fan fan. Idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot. Hur jäkla dum får man bli? Så jävla misslyckad du är. Du borde hitta i din egen fd stad. Du sKa hitta. Gråt inte. SLUTA. Hur fan kan du springa förbi svängen? Varför gick du ens genom Nordstan?
another day, another slay 2 nov, 2013 16:11 |
|
Borttagen
|
ok av någon anledning känns det som att skolan är det enda som får mig att må bra, för där är jag omringad av människor som jag tycker om. jag kan sitta och prata med vem som helst i min klass, jag kan skratta tillsammans med dem och känna mig välkommen.
sen när jag kommer hem känner jag mig ensam och rädd och vill jag tillbaka till skolan. 2 nov, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Men du, vi bryr oss ♥vet inte vad som är värst, att alla vet att jag är deprimerad, eller att ingen verkar bry sig om det. 2 nov, 2013 20:28 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Men du, vi bryr oss ♥ vet inte vad som är värst, att alla vet att jag är deprimerad, eller att ingen verkar bry sig om det. tack ♥
2 nov, 2013 20:45 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Dramione99: Läs inte om du lätt mår dåligt av att läsa om andras betyg och sånt ... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag fick C på ett So-prov som jag pluggat asmycket till, och jag blev också så himla besviken. Fick faktiskt lust att gråta då jag såg mitt betyg. Men nu känns det bättre. C är faktiskt ett bra betyg. Ett A, är ju typ om det är perfekt. Och du behöver absolut inte göra allt perfekt hela tiden. Förut fick jag typ högsta betyg i allt, men då började mina kompisar kalla mig "Fröken Perfekt", och jag lovar dig, det vill du inte bli kallad. På något sätt fick det mig att känna mig dålig, det lät så nedlåtande. Jag vet att det är svårt att sänka kraven på sig själv, men försök. Om det fungerar så är det värt det. Kram. 2 nov, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Min kusin har A i FYRA ämnen och jag känner mig så sjukt dålig i jämförelse med henne :s
2 nov, 2013 21:30 |
|
Dramione99
Elev |
2 nov, 2013 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen