@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smutsen
Elev |
Skrivet av stellaa: JAG VILL INTE HA NÅGRA VÄNNER LÄNGRE. Iaf inte tjejkompisar. För sjutton önskar nästan att jag var utstött, mer än vad jag är alltså. Orkar inte mer, vill inte ha vänner D: Oj, vad har hänt? 27 mar, 2013 09:57 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: JAG VILL INTE HA NÅGRA VÄNNER LÄNGRE. Iaf inte tjejkompisar. För sjutton önskar nästan att jag var utstött, mer än vad jag är alltså. Orkar inte mer, vill inte ha vänner D: Gillar du inte att ha många vänner? Jag skulle gilla det..... Du kan ta mina Skrivet av Smutsen: Skrivet av stellaa: JAG VILL INTE HA NÅGRA VÄNNER LÄNGRE. Iaf inte tjejkompisar. För sjutton önskar nästan att jag var utstött, mer än vad jag är alltså. Orkar inte mer, vill inte ha vänner D: Oj, vad har hänt? Allt dåligt som går när man har tjejkompisar, kaos på alla håll ![]() 27 mar, 2013 10:02 |
|
Smutsen
Elev |
stellaa: Tjejer brukar tyvärr föra med sig kaos och drama. Mina tjejkompisar gör dock inte det, yay. Jag har dock nästan bara killkompisar men ändå.
27 mar, 2013 10:07 |
|
Solkatten
Elev |
Är så jävla hungrig! Och det är mat om ca en timme.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 mar, 2013 10:22 |
|
Borttagen
|
Det är väldigt tyst här ;C
27 mar, 2013 10:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är väldigt tyst här ;C Det kan bero på två saker. 1. Alla har inte fått påsklov ännu och är i skolan (som jag t.ex.) 2. Alla är upptagna med att jaga kaniner. Jag tror det beror på båda delarna. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 mar, 2013 10:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Ja du. Nu har jag suttit här och bara väntat på att någon ska bryta tystnaden. Sedan får man göra det själv Skrivet av Borttagen: Det är väldigt tyst här ;C Det kan bero på två saker. 1. Alla har inte fått påsklov ännu och är i skolan (som jag t.ex.) 2. Alla är upptagna med att jaga kaniner. Jag tror det beror på båda delarna. 27 mar, 2013 10:26 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
27 mar, 2013 10:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Funderar på kaninjakten. Är det nått speciellt ställde kaninerna är mer benägna o dyka upp eller är det lite varstans?
27 mar, 2013 11:18 |
|
Borttagen
|
om någon har tråkigt kan den personen gärna kolla in mitt super långa inlägg i sims 3 tråden
27 mar, 2013 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen