@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: De finns överallt xD haha jag menar jag bara klickar runt så hittar jag dem xDCara Riddle jag har tre kaniner. Var brukar du kolla? Fast att jag inte fångar så många kan bero på att jag skriver samtidigt. och nu skall jag äta frukost ![]()
27 mar, 2013 08:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Njut av frukosten XDSkrivet av Borttagen: De finns överallt xD haha jag menar jag bara klickar runt så hittar jag dem xDCara Riddle jag har tre kaniner. Var brukar du kolla? Fast att jag inte fångar så många kan bero på att jag skriver samtidigt. och nu skall jag äta frukost 27 mar, 2013 08:35 |
|
EmahS
Elev |
Jag hatar kaninjakten. Jag blir jättestressad.
Låg på topplistan typ hela förra gången, men åkte ur sista natten. Nu lovade jag mig själv att inte ens tävla, och kommer på mig själv mer att leta som en galning nu. Måste sluta!
27 mar, 2013 08:36 |
|
Caius
Elev |
Varför sitter jag och klickar på de där kaninerna för...?
Jo. För att de är ivägen... Och det stör mig... Lol. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 27 mar, 2013 08:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: tackar det skall jag xDSkrivet av Cara Riddle: Njut av frukosten XD Skrivet av Borttagen: De finns överallt xD haha jag menar jag bara klickar runt så hittar jag dem xDCara Riddle jag har tre kaniner. Var brukar du kolla? Fast att jag inte fångar så många kan bero på att jag skriver samtidigt. och nu skall jag äta frukost ![]()
27 mar, 2013 08:39 |
|
EmahS
Elev |
27 mar, 2013 08:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Kaniner! ♥
27 mar, 2013 08:44 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2013 08:45 |
|
Borttagen
|
Den gröna ♥
27 mar, 2013 08:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Den gröna ♥ Aaa, annars gillar jag den gula! ♥ 27 mar, 2013 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen