Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1159 1160 1161 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv.

Anna=Glad

Ah mah gaad! Misa so jealous of you san!
Jag vet!!! Kan knappt tro det :3
Lätt att man ska dit nästa år med D

Vart är det:?

30 maj, 2012 17:51

Borttagen

Avatar


Jag höll på att dö på ridningen.
Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig.
Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd

30 maj, 2012 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv.

Anna=Glad

Ah mah gaad! Misa so jealous of you san!
Jag vet!!! Kan knappt tro det :3
Lätt att man ska dit nästa år med D

Vart är det:?
I Karlstad. Vet inte om det finns någon annan stans i Sverige, men kanske. Eller... Jag vet inte ens om Karlstad är långt bort från dig

30 maj, 2012 22:44

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag höll på att dö på ridningen.
Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig.
Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd


Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Men heter det inte göra en volt, det har jag alltid sagt i ridningen. Slå en volt säger jag i gymnastiken

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

30 maj, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag höll på att dö på ridningen.
Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig.
Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd


Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Men heter det inte göra en volt, det har jag alltid sagt i ridningen. Slå en volt säger jag i gymnastiken

Nej eller hur
Jag vet inte o.o

30 maj, 2012 22:52

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av onlyoliviaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag höll på att dö på ridningen.
Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig.
Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd


Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Men heter det inte göra en volt, det har jag alltid sagt i ridningen. Slå en volt säger jag i gymnastiken

Nej eller hur
Jag vet inte o.o


Jaja strunt samma ♥ Vilken ridklubb rider du i?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

30 maj, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av onlyoliviaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag höll på att dö på ridningen.
Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig.
Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd


Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Men heter det inte göra en volt, det har jag alltid sagt i ridningen. Slå en volt säger jag i gymnastiken

Nej eller hur
Jag vet inte o.o


Jaja strunt samma ♥ Vilken ridklubb rider du i?

Tyresö ryttarförening
Du då?

30 maj, 2012 22:56

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av onlyoliviaa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av onlyoliviaa:
Skrivet av Borttagen:
Jag höll på att dö på ridningen.
Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig.
Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd


Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Men heter det inte göra en volt, det har jag alltid sagt i ridningen. Slå en volt säger jag i gymnastiken

Nej eller hur
Jag vet inte o.o


Jaja strunt samma ♥ Vilken ridklubb rider du i?

Tyresö ryttarförening
Du då?


Jag är medlem i NHRK (Nordhallands ridklubb) men jag rider privathäst så jag täclar bara för NHRK

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

30 maj, 2012 23:03

Borttagen

Avatar


Gick just med i nått spel som hette 1100 AD. Nån som vet vad det är? :O

31 maj, 2012 00:10

Solkatten
Elev

Avatar


Gud, vad trött jag är.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 maj, 2012 21:34

1 2 3 ... 1159 1160 1161 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.