Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vet!!! Kan knappt tro det :3Skrivet av Borttagen: Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv. Anna=Glad Ah mah gaad! Misa so jealous of you san! Lätt att man ska dit nästa år med Vart är det:? 30 maj, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Jag höll på att dö på ridningen.
Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig. Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd 30 maj, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I Karlstad. Vet inte om det finns någon annan stans i Sverige, men kanske. Eller... Jag vet inte ens om Karlstad är långt bort från dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vet!!! Kan knappt tro det :3Skrivet av Borttagen: Anna var på Carlstad Comicon i helgen. Anna mötte Star Wars figurer och kramade (och pussade på kinden (på hjälmen)) Jango Fett. Anna köpte två fina muggar, en med Itachi och en med "L". Anna köpte också en kortlek med Star Wars motiv. Anna=Glad Ah mah gaad! Misa so jealous of you san! Lätt att man ska dit nästa år med Vart är det:? 30 maj, 2012 22:44 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag höll på att dö på ridningen. Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig. Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör
30 maj, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att dö på ridningen. Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig. Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Nej eller hur Jag vet inte o.o 30 maj, 2012 22:52 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att dö på ridningen. Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig. Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Nej eller hur Jag vet inte o.o Jaja strunt samma ♥ Vilken ridklubb rider du i?
30 maj, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att dö på ridningen. Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig. Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Nej eller hur Jag vet inte o.o Jaja strunt samma ♥ Vilken ridklubb rider du i? Tyresö ryttarförening Du då? 30 maj, 2012 22:56 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Jag höll på att dö på ridningen. Oliv var väldigt taggad på hoppningen och jag skulle slå en volt (rida i en cirkel) för att han skulle sakta av. Med hans höga fart svängde han jättesnävt och jag föll av mellan honom och väggen. Hans hovar var en cm från mitt huvud, och jag såg dem komma mot mig. Som tur var kunde han undvika att trampa på mig, och jag är omskakad men oskadd Det var skönt att höra, vi vill ju inte att våran lilla moody dör Nej eller hur Jag vet inte o.o Jaja strunt samma ♥ Vilken ridklubb rider du i? Tyresö ryttarförening Du då? Jag är medlem i NHRK (Nordhallands ridklubb) men jag rider privathäst så jag täclar bara för NHRK
30 maj, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Gick just med i nått spel som hette 1100 AD. Nån som vet vad det är? :O
31 maj, 2012 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
Gud, vad trött jag är.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 maj, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen