the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Frågan är om han kommer lyssna har ju försökt förklara för mänisko klasskamrater i år men de har bara lyssnat på ryktena " sa Isac men tänkte försöka prata med honom.
19 nov, 2015 11:09
|
|
Borttagen
|
" Jag tror det kommer nog gå bra" sa Cisco och började att gå iväg.
19 nov, 2015 11:11
|
|
Borttagen
|
Isac log lite det var ju inga rykten här förutom att några i pararel klasserna verkar tycka att han verkade vare kriminel.
19 nov, 2015 11:14
|
|
Borttagen
|
Theodore såg mot Cisco och sedan mo Isac. Han var lite osäker på vad han skulle göra.
19 nov, 2015 11:14
|
|
Borttagen
|
Isac tog lungt upp en bok och började läsa för att visa att han inte var farlig.
19 nov, 2015 11:17
|
|
Borttagen
|
Theodore gick till sin säng och satte sig ner. Han höll koll på Isac då han var en aning rädd för honom.
19 nov, 2015 11:19
|
|
Borttagen
|
" Bara så du vet så är jag inte farlig " sa Isac och bytte sida i boken.
19 nov, 2015 11:23
|
|
Borttagen
|
" Men vampyrer ska u vara farliga" sa Theodore osäkert.
19 nov, 2015 11:25
|
|
Borttagen
|
" de tycker ni människor men bland vampyrerna finns det många snälla och jag är en av dom " sa Isac och såg på Theo.
19 nov, 2015 11:27
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte vad jag ska tro riktigt" sa Theodore väldigt osäkert.
19 nov, 2015 11:29
|
Du får inte svara på den här tråden.