Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 115 116 117 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Varsågod." Jag log och kramade henne.

10 nov, 2013 22:04

Borttagen

Avatar


Jag kramade honom tillbaka.
"Du är bäst"
Mumlade jag.

10 nov, 2013 22:05

Borttagen

Avatar


"Nej. Det är det du som är." Jag kysste henne mjukt på munnen.

10 nov, 2013 22:06

Borttagen

Avatar


Jag besvarade kyssen.
Dörren öppnades där nere.

10 nov, 2013 22:07

Borttagen

Avatar


Jag spetsade öronen.

11 nov, 2013 21:13

Borttagen

Avatar


Jag hörde Wiis, Diegos, Lucas, Nellies och Hectors bullriga röster och slappnade av.

13 nov, 2013 20:38

Borttagen

Avatar


"Hej!" Ropade jag medan jag hörde någon, antagligen Diego, lägga sig i soffan.

13 nov, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


Jag grep Wills hand och vi gick ner för trappen.

13 nov, 2013 20:45

Borttagen

Avatar


Jag log och kramade om dem hårt, fast eftersom dom inget visste såg dom helt oförstående ut.
Jag log och blinkade mot Sanna.
"Jag kände bara för det.

13 nov, 2013 20:47

Borttagen

Avatar


Jag kunde inte hejda mig utan började fnittra hysteriskt. Jag var bara så glad!

13 nov, 2013 20:51

1 2 3 ... 115 116 117 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.