Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Varsågod." Jag log och kramade henne.
10 nov, 2013 22:04
|
|
Borttagen
|
Jag kramade honom tillbaka.
"Du är bäst"
Mumlade jag.
10 nov, 2013 22:05
|
|
Borttagen
|
"Nej. Det är det du som är." Jag kysste henne mjukt på munnen.
10 nov, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade kyssen.
Dörren öppnades där nere.
10 nov, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
11 nov, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
Jag hörde Wiis, Diegos, Lucas, Nellies och Hectors bullriga röster och slappnade av.
13 nov, 2013 20:38
|
|
Borttagen
|
"Hej!" Ropade jag medan jag hörde någon, antagligen Diego, lägga sig i soffan.
13 nov, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag grep Wills hand och vi gick ner för trappen.
13 nov, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
Jag log och kramade om dem hårt, fast eftersom dom inget visste såg dom helt oförstående ut.
Jag log och blinkade mot Sanna.
"Jag kände bara för det.
13 nov, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte hejda mig utan började fnittra hysteriskt. Jag var bara så glad!
13 nov, 2013 20:51
|
Du får inte svara på den här tråden.