Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 115 116 117 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Nej! Muttrar jag,
- Hon säger att man omöjligt kan bry sig om mig, för jag är så ful och oduglig.

10 dec, 2013 00:40

Borttagen

Avatar


"Hon ljuger. Man kan inte låta bli att bry sig, Pling, bry dig inte om hennes skit."
JAg kramar om hennes hand som ligger bredvid min.

10 dec, 2013 00:45

Borttagen

Avatar


Jag rodnar av skam.
- Men varför bryr sig ingen då? Du är den enda som ens respekterar mig....

10 dec, 2013 00:53

Borttagen

Avatar


"Jag vet att de bryr sig, Teddy såg oroligt på dig, Tess log lite extra… Sam…", jag stirrar framför mig.
"Sam kramade ju om dig.."

10 dec, 2013 00:56

Borttagen

Avatar


Jag rodnar och tänker på Sam.
- Ehm...jag tror jag gillar Sam...lite i alla fall....

10 dec, 2013 01:00

Borttagen

Avatar


"Där ser du! Så är det bara din mamma som trycker ner ditt humör just nu?", jag ser ut i resten av den tomma korridoren och ler.

10 dec, 2013 08:16

Borttagen

Avatar


- Nä....

10 dec, 2013 09:39

Borttagen

Avatar


"Vad mer?"

10 dec, 2013 15:17

Borttagen

Avatar


- Du! Säger jag sanningerligt.

10 dec, 2013 15:48

Borttagen

Avatar


"Om jag trycker ner dig… SeS", Jag ställer mig upp och går mot kupén.

10 dec, 2013 21:14

1 2 3 ... 115 116 117 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.