Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Nej! Muttrar jag,
- Hon säger att man omöjligt kan bry sig om mig, för jag är så ful och oduglig.
10 dec, 2013 00:40
|
|
Borttagen
|
"Hon ljuger. Man kan inte låta bli att bry sig, Pling, bry dig inte om hennes skit."
JAg kramar om hennes hand som ligger bredvid min.
10 dec, 2013 00:45
|
|
Borttagen
|
Jag rodnar av skam.
- Men varför bryr sig ingen då? Du är den enda som ens respekterar mig....
10 dec, 2013 00:53
|
|
Borttagen
|
"Jag vet att de bryr sig, Teddy såg oroligt på dig, Tess log lite extra… Sam…", jag stirrar framför mig.
"Sam kramade ju om dig.."
10 dec, 2013 00:56
|
|
Borttagen
|
Jag rodnar och tänker på Sam.
- Ehm...jag tror jag gillar Sam...lite i alla fall....
10 dec, 2013 01:00
|
|
Borttagen
|
"Där ser du! Så är det bara din mamma som trycker ner ditt humör just nu?", jag ser ut i resten av den tomma korridoren och ler.
10 dec, 2013 08:16
|
|
Borttagen
|
10 dec, 2013 09:39
|
|
Borttagen
|
10 dec, 2013 15:17
|
|
Borttagen
|
- Du! Säger jag sanningerligt.
10 dec, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
"Om jag trycker ner dig… SeS", Jag ställer mig upp och går mot kupén.
10 dec, 2013 21:14
|
Du får inte svara på den här tråden.