Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Då vet jag." svarar D'Tan kort och skrattar till lite, som om han börjar slappna av lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 14:02 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bra att du förstår." ler hon och tar hans hand och smeker den sakta med tummen som för att visa att hon älskade honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 19:38 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kvinnor kan också slåss så jag har ingen anledning att misstro dig om någonting, jag antar att du inte ljuger för mig." säger han men ler lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 20:00 |
|
Vildvittra
Elev |
"Precis och det kan jag, och försvara mig i det stora hela." ler hon lätt och nickar.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 20:03 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Bra, ska vi gå någonstans?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 20:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vart?" frågar hon, "Till något lugnt ställe, jag är trött." sa hon gäspandes.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 20:11 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja, om du vill." säger han och börjar gå.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 20:14 |
|
Vildvittra
Elev |
"Var?" sa hon och följde efter honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 20:52 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag vet inte , någonstans." säger han och fortsätter att gå
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jun, 2013 20:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Okej" sa hon och följde bara efter, mest i sina egna tankar.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jun, 2013 21:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen