Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Kola: jag borde inte skratta så mycket som jag gör Skrivet av Hinny: Familjen sitter och äter frukost Pappa: Stina, vad betyder chilla? Jag: ta det lugnt typ. Som: sluta vara så jobbig, chilla. Senare på dagen börjar mina småsyskon bråka om vems leksaksbil det är Syster: Den är miiin!!! Bror: Ut ur mitt rum!!!! Släpp!!!! Pappa: Hörni! Sluta! *syskon firtsätter bråka* Pappa: hrm, hrm... chilla...! *Småsyskon tappar leksaken och stirrar lamslaget på pappa* Mugglarnas version av lamslå, jag förstår... xD
9 jan, 2015 20:35 |
|
Hedwig96
Elev |
En pojke i min klass
" Vet du vem Mikael Nyquist är? de är en skådespelare" Jag: "nä" Han: "De är min pappas systers man" jag: " ajjaha" Han: " de har en jättesnygg dotter" Jag: "haha e de inte din kusin" Han: "ajja, kanske nåt sånt" 12 jan, 2015 15:31 |
|
Kola
Elev |
Jag och luna_rav står vid ett övergångsställe och det står en bil typ 3 meter bort, men den står på trottoaren och inte på vägen.
*tittar på bilen i typ 2 min* "Varför väntar vi ens?" - luna_rav *Går över som om inget hänt* "ISABELLAAAA" - luna_rav "Vänta det kanske inte är Isabella" *flickan vänder sig om, såklart är det inte isabella.* "Åh nehe det var inte Isabella" - luna_rav högt och tydligt och flickan bara stirrar på oss... Jag och luna_rav skulle lämna lite försenade julklappar. "God jul!"- luna_rav "God Januari" - Jag #smartiknow luna_rav ska ge J ett kort till julklappen och rotar runt i påsen. "Hittar du det inte?" - Jag *hon rotar runt lite till och tittar till slut upp* "Amen kortet är ju inte så viktigt..." - luna_rav försöker hon intala sig. "Det ligger en godis där" - luna_rav pekar på golvet under mitt skrivbord. "A ja vet, ja spara den" - Jag that's all I got to say 12 jan, 2015 17:49 |
|
Borttagen
|
Min bror:
"Jag har alltid tur förutom när jag har otur" 12 jan, 2015 19:32 |
|
Shapiro
Elev |
Mamma sitter och pratar med någon på telefon.
Jag: ''Hälsa!'' Hon: ''Du känner henne inte,'' Jag: ''Nej precis, hon kommer bli jätte förvirrad!'' Four score and seven years ago... 13 jan, 2015 11:28 |
|
Frivolt
Elev |
"Man blir bäst på bild när man inte är med"
//En fd kompis för typ tio år sen! Kom bara och tänka på den nu x) Hon menade alltså att man blir bäst på bild när man inte är beredd 13 jan, 2015 14:51 |
|
Borttagen
|
(Min gympa lärare gjorde ut steg)
Min kompis: "Vad är det som går och går och aldrig kommer till dörren?" Jag: "Vet inte" Min kompis: "Gympa läraren" 13 jan, 2015 18:55 |
|
Kola
Elev |
Mamma bad mig diska stekpannan och jag råkade ta tvål på den istället för diskmedel.
"Brukar du ta tvål när du diskar?" - Mamma "Nej men jag brukar inte diska heller." - Jag Sorry not sorry. that's all I got to say 14 jan, 2015 19:43 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
''ska jag hålla i dig eller?!'' - min vän som blir nervös bara av att man tittar på henne i morse när jag hade panik över isen...
14 jan, 2015 19:45 |
|
Borttagen
|
"Jag förstår inte varför vi står här, bussen kommer ju om typ tio minuter." - Nadja_Gryffindor "Nej, bussen är där." - Jag. 15 jan, 2015 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen