Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens citat av kompisar/bekanta

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

1 2 3 ... 115 116 117 ... 328 329 330
Användare Inlägg
Xenophilius Snape
Elev

Avatar


Skrivet av Kola:
Skrivet av Hinny:
Familjen sitter och äter frukost
Pappa: Stina, vad betyder chilla?
Jag: ta det lugnt typ. Som: sluta vara så jobbig, chilla.

Senare på dagen börjar mina småsyskon bråka om vems leksaksbil det är
Syster: Den är miiin!!!
Bror: Ut ur mitt rum!!!! Släpp!!!!
Pappa: Hörni! Sluta!
*syskon firtsätter bråka*
Pappa: hrm, hrm... chilla...!
*Småsyskon tappar leksaken och stirrar lamslaget på pappa*

Mugglarnas version av lamslå, jag förstår... xD
jag borde inte skratta så mycket som jag gör

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2Fd69ac894fbd73a5d83d6d746e77e756f%2Ftumblr_nndj4vesPi1qiqm7io1_400.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F044dae4a24d1632ccad5505f8857f107%2Ftumblr_nn0kgm196H1uobjp9o1_500.jpg

9 jan, 2015 20:35

Hedwig96
Elev

Avatar


En pojke i min klass

" Vet du vem Mikael Nyquist är? de är en skådespelare"
Jag: "nä"
Han: "De är min pappas systers man"
jag: " ajjaha"
Han: " de har en jättesnygg dotter"
Jag: "haha e de inte din kusin"
Han: "ajja, kanske nåt sånt"

12 jan, 2015 15:31

Kola
Elev

Avatar

+1


Jag och luna_rav står vid ett övergångsställe och det står en bil typ 3 meter bort, men den står på trottoaren och inte på vägen.
*tittar på bilen i typ 2 min*
"Varför väntar vi ens?" - luna_rav
*Går över som om inget hänt*

"ISABELLAAAA" - luna_rav
"Vänta det kanske inte är Isabella"
*flickan vänder sig om, såklart är det inte isabella.*
"Åh nehe det var inte Isabella" - luna_rav högt och tydligt och flickan bara stirrar på oss...

Jag och luna_rav skulle lämna lite försenade julklappar.
"God jul!"- luna_rav
"God Januari" - Jag #smartiknow

luna_rav ska ge J ett kort till julklappen och rotar runt i påsen.
"Hittar du det inte?" - Jag
*hon rotar runt lite till och tittar till slut upp*
"Amen kortet är ju inte så viktigt..." - luna_rav försöker hon intala sig.

"Det ligger en godis där" - luna_rav pekar på golvet under mitt skrivbord.
"A ja vet, ja spara den" - Jag


that's all I got to say

12 jan, 2015 17:49

Borttagen

Avatar

+1


Min bror:
"Jag har alltid tur förutom när jag har otur"

12 jan, 2015 19:32

Shapiro
Elev

Avatar


Mamma sitter och pratar med någon på telefon.

Jag: ''Hälsa!''
Hon: ''Du känner henne inte,''
Jag: ''Nej precis, hon kommer bli jätte förvirrad!''

Four score and seven years ago...

13 jan, 2015 11:28

Frivolt
Elev

Avatar

+1


"Man blir bäst på bild när man inte är med"

//En fd kompis för typ tio år sen! Kom bara och tänka på den nu x) Hon menade alltså att man blir bäst på bild när man inte är beredd

13 jan, 2015 14:51

Borttagen

Avatar

+2


(Min gympa lärare gjorde ut steg)
Min kompis: "Vad är det som går och går och aldrig kommer till dörren?"
Jag: "Vet inte"
Min kompis: "Gympa läraren"

13 jan, 2015 18:55

Kola
Elev

Avatar

+2


Mamma bad mig diska stekpannan och jag råkade ta tvål på den istället för diskmedel.
"Brukar du ta tvål när du diskar?" - Mamma
"Nej men jag brukar inte diska heller." - Jag

Sorry not sorry.

that's all I got to say

14 jan, 2015 19:43

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


''ska jag hålla i dig eller?!'' - min vän som blir nervös bara av att man tittar på henne i morse när jag hade panik över isen...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

14 jan, 2015 19:45

Borttagen

Avatar

+1



"Jag förstår inte varför vi står här, bussen kommer ju om typ tio minuter." - Nadja_Gryffindor
"Nej, bussen är där." - Jag.

15 jan, 2015 18:03

1 2 3 ... 115 116 117 ... 328 329 330

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

Du får inte svara på den här tråden.