Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
VattenBlå
Elev |
"Mm", sa Zeya och tittade bort mot fönstret, regnet smattrade mot rutan och hon tvivlade inte på att det skulle regna hela natten.
10 aug, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Lelia kan inte låta bli att dröma sig bort ett tag. Hon funderar på att smita iväg nån håltimme någon gång.
10 aug, 2012 19:47 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Lupinfan: ((Så därför kan hon ersätta organ?(hänger inte med)) ((Nej, Nej. Ariana kan stänga av organ och sätta på dem. Om hon vill. She's powerful. xD BE SCARED! Det är dagens teknik som kan ersätta dem. )) (( Ja, det hade dem... oh my gosh, Ariana har ju tydligen saker gemensamt med många. x-x'' )) . .
10 aug, 2012 19:47 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av AlexZz: ((Yup XD But she's evil... Evil... O.O))Skrivet av Lupinfan: ((Så därför kan hon ersätta organ?(hänger inte med)) ((Nej, Nej. Ariana kan stänga av organ och sätta på dem. Om hon vill. She's powerful. xD BE SCARED! Det är dagens teknik som kan ersätta dem. )) (( Ja, det hade dem... oh my gosh, Ariana har ju tydligen saker gemensamt med många. x-x'' )) ![]()
10 aug, 2012 19:48 |
|
AlexZz
Elev |
((Ginny!!!! Nope. She's not evil. Hon är uppmärksamhetssökande. XD vet du, jag tror vi spammar ned tråden. Om du har fler frågor borde vi ta dem via uggla. XD))
. .
10 aug, 2012 19:51 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av AlexZz: ((Oj, nu känner jag mig idiotisk som spammat O.O ((Ginny!!!! Nope. She's not evil. Hon är uppmärksamhetssökande. XD vet du, jag tror vi spammar ned tråden. Om du har fler frågor borde vi ta dem via uggla. XD)) Min riktiga åsikt ![]()
10 aug, 2012 19:54 |
|
saganda
Elev |
Dominus stänger av telepatin, och hör hur något exploderar. Vattnet forsar över honom, men han orkar inte bry sig.
Ariana. Varför kan han inte bara göra sig av med henne? Visst, hon skulle bli ersatt av någon annan som kunnat bli lockad över till den mörka sidan (someone feelin' I'm going Star Wars now?), men allt det här känslomässiga skulle försvinna med någon annan. Han skulle kunna få ett slut på det, få ett slut på henne. Men han kan inte. Även om han förstått för länge sedan att hon hatar honom minns han fortfarande flickan från sin barndom, hans tvillingsyster. Francesca sitter på sängen i rummet hon delar med Anna (varför slutade egentligen Francesca kalla henne det? Mystiskt. I alla fall, vi låtsas att det inte har hänt. Men Annabeth får gärna berätta snart att hon inte heter Anna XD). Cigarettfimparna ligger i en liten hög bredvid sängen. Antagligen borde hon plocka upp dem. Men till och med det känns som en ansträngande handling. Det verkar som om hennes huvudvärk återvände i samma sekund som hon gick innanför dörren. Fast värre. Mycket värre. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 10 aug, 2012 20:02 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Verkligen mystiskt... O.O Okej, visst
Annabeth kom in i rummet, och såg Francesca ligga i sin säng. Vid ett annat tillfälle skulle hon sagt hej, och kanske bett sin rumskompis plocka upp sina cigarettfimpar, men nu brydde hon sig inte. De gråa, allvarliga ögonen var stormiga och skrämmande. Hon var riktigt arg. Annabeth gick in i badrummet ((har de ett eget badrum i varje rum? Jag menar, blir lite jobbigt att duscha i de publika badrummen...)) och ställde sig framför spegeln. Hennes ansikte var blekt. Håret var lika lockigt och blont som alltid. Ögonens stormiga raseri försvann och ersattes av sorg. Hon förstod bara inte allt det här om de Välsignade. Hennes hjärna hade tuggat och tuggat på tanken, men till ingen nytta. Hur kunde något sådant som hörde hemma i Harry Potter eller någon annan magiserie vara hennes verklighet? Varför just hennes? Annabeth tog några djupa andetag och tänkte på Francesca. Francesca hade gett upp, och uppmanat Annabeth till att inte göra det. Hon hade vart taskig och hård i början, men efter den där konversationen som avzombifierade henne förstod de varandra lite mer (...hoppades Annabeth iallafall). Och Francesca hade haft rätt; det var ingen mening med att ge upp. Då skulle Annabeth aldrig få sin hämnd på Ariana. Hon gick tillbaka in i rummet, och log lite mot Francesca. "Hej." ![]()
10 aug, 2012 20:12 |
|
AlexZz
Elev |
(( Ariana leker djärv och hälsar på Dominus, låter fint. Har inte sett Star Wars. Men schurr. xD))
Ariana har bestämt sig för att "tala" med Dominus. Kommer hon lyckas? Knappast. Men om han försöker något kan hon bara försvinna igen. Hon väntar fortfarande på mentor-polisen som ska se till att hon möter sin död och drar sitt sista rosslande andetag. Men det kan hon oroa sig för senare. Hon lever bara livet en gång. Ariana förvandlar sig till den lilla flickan hon var när hon började matcha musik, uppförande och klädstil. När hon blev mörk, som hennes far så upplyftande beskrivit det. Hon transfererar sig till rummet på en plats såpass långt bort att hon slipper bli översköljd av vattnet. . .
10 aug, 2012 20:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
10 aug, 2012 20:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen